FANDOM

Akai Nikki
Akai Nikki
Kanji

赤い日記

Wymowa

Akai Nikki

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta Kobieta

Kolor Włosów

Białe

Kolor Oczu

Piwne

Status profesjonalny
Przynależność

Tiger Crown

Zawód

Mag Rangi S

Partner(-zy)

Ashita Machigatta
Atama Yotta

Bazy Operacyjne

Budynek Gildii Tiger Crown

Status personalny
Status

Aktywna

Magia
Magia

Złociste Tworzenie

Akai Nikki (赤い日記, Akai Nikki) jest Magiem Rangi S z Gildii Tiger Crown.

WyglądEdytuj

Akai jest niezwykle niską kobietą o dość dziecinnej twarzy, choć z tego co wiadomo jest osobą dorosłą. Posiada długie, białe włosy sięgające jej niemalże do kostek, w które zazwyczaj wplątuje białe, kocie uszka, które bez wątpienia są elementem, przez który Akai zdaje się być dość niewinną istotą. Jasna grzywka przysłania nieco szerokie czoło oraz zasłania prawie w całości jej cienkie brwi. Posiada szerokie oczy o piwnych tęczówkach oraz jasnych, naturalnie długich rzęsach. Ponadto w jej wyglądzie wyróżniają się jeszcze lekko-pomarańczowe usta oraz maleńki nos.

Najczęściej ubiera się w sukienki, których barwy są raczej delikatne i jasne. Najczęściej możwmy widywać ją w różowych lub białych kreacjach, czasem wkłada na siebie żółte sukienki. Zazwyczaj ubrana jest w białą sukienkę na różowych ramięczkach, przyozdobioną falbanką. Na nogi zakłada białe balerinki z różową kokardką.

OsobowośćEdytuj

Niezwykle cenną cechą w osobowści Akai jest szacunek do towarzyszy, nawet do tych najmniej lubianych. Dzięki temu dziewczyna potrafi stworzyć udany zespół. Ponadto, jak stwierdzi Ashita, Akai posiada umiejętność przeistoczenia własnych wrogów na przyjaciół, co niezwykle cenią członkowie Tiger Crown. Uchodzi za osobę o wysokiej kulturze. Potrafi zachować się odpowiednio w niemalże wszystkich sytuacjach, dzięki czemu uznawana jest za cenioną kompankę w walce. Ponadto zdaje się być dość tolerancyjną osobą.

Akai najbardziej ceni sobie pracę zespołową, co według niej jest podstawą do zwyciętwa. Nie krzydzi towarzyszy jedynie za przegraną. Czasem nawet karci ich wówczas, kiedy odnoszą zwycięstwo, choć każdy z nich udawał indywidualistę. Twierdzi, że nawet mała grupka najgorszych na świecie magów, która działa zespołowo jest w stanie pokonać watahę najsilniejszych mrocznych magów wykonujących indywidualne akcje.

Złociste Tworzenie (ゴールドメイク, Gōrudo Meiku): to Magia Caster typu Tworzenia, która charakteryzuje Akai na całym świecie. Pozwala użytkownikowi na panowanie nad złotem, a nawet wytwarzanie go w różnorodnych miejscach. Złota można używać zarówno w ofensywie, jak i w defensywie. Akai specjalizuje się w Tworzeniu Statycznym.

  • El Dorado (エルドラド, Erudorado): Akai tworzy ze złota całe miasto o architekturze starożytnej charakterystycznej. W owym mieście znajduje się wiele pułapek, w które non stop pakują się przeciwnicy. Zaklęcie może zostać użyte w celu ucieczki, schowania się przed kimś lub spowolnienia przeciwnika, który najprawdopodobniej zgubi się w nieznanej lokalizacji.
  • Tajemnica Piramidy Słońca (日曜の謎のピラミッド, Nichiyō no Nazo no Piramiddo): Akai tworzy ze złota wysoką piramidę, na której szczycie znajduje się nieznany element przyciągający do siebie i doskonale odbijający promienie słoneczne, które po pewnym rażą przeciwnika po oczach.
  • Kapłani Boga Słońca (太陽神の司祭, Taiyō-shin no shisai): Akai tworzy trzech kapłanów ze złota, którzy noszą na głowie maskę sokoła, na podobieństwo egipskiego boga słońca - Ra. W ich oczach znajduje się ten sam element, co na szczycie Piramidy Słońca, który pozwala im na oślepienie rywala. Ponadto, w ich wnętrzy znajduje się nieznany materiał wybuchowy reagujący na ciepło promieni słonecznych. Co za tym idzie, po pewnym czasie od ich stworzenia kapłani wybuchają.

CiekawostkiEdytuj

  • Akai z języka japońskiego oznacza czerwony, nikki zaś jest słowem określającym pamiętnik. Jej imię możemy więc zapisać w języku polskim jako Czerwony Pamiętnik.
  • Mavis Vermilion stwierdziła, że kiedyś widziała już jej twarz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki