FANDOM

Następnie:

W Poszukiwaniu Złodzieja

Brak
Albright Aldor dołącza do Fairy Tail
Lokalizacja:

Miasto Magnolia

Data:

X785

Uczestnicy:

Albright Aldor dołącza do Fairy Tail jest zdarzeniem mającym miejsce podczas Sagi X785.

Prolog Edytuj

Do stacji kolejowej w Magnolii dojeżdża pociąg, z którego wysiada Albright. Po pewnym czasie dochodzi do szpitala w mieście zgodnie ze wskazówkami mężczyzny, którego wcześniej spytała o drogę. W środku spotyka pielęgniarkę, której pyta się o niejaką Marilyn Ali. Kobieta odpowiada zakłopotanej dziewczynie, mówiąc, że zmarła w nocy tego samego dnia. Albright wychodzi bez słowa z budynku i zaczyna chodzić bez celu po mieście.[1]

Wieczorem, gdy nadal wędrowała, podbiegł do niej mężczyzna w ciemnym płaszczu i ukradł jej torebkę. Albright zaczęła go gonić, jednak wiedząc, że nie uda jej się go dogonić, skoczyła w górę i użyła jednego ze swoich zaklęć. Złodziej został uziemiony, a cała sytuacja zwróciła uwagę przechodniów. Z tłumu gapiów wyszedł Wakaba, chwaląc umiejętności dziewczyny. Następnie zaproponował jej członkostwo w gildii Fairy Tail, na co ta chętnie przystała.[1]

Dziewczyna podążała za mężczyzną. Po ich krótkiej rozmowie na temat powodu jej przyjęcia do Gildii, oboje zatrzymali się, po czym znów zaczęli iść dalej.[2]

Wejście do Gildii Edytuj

Po kilkudziesięciu minutach oboje weszli do małego spokojnego budynku. Wakaba następnie zawołał mistrza gildii, Macao Conbolta. Kiedy wszedł, zaczął sprzeczać się z mężczyzną. Po chwili zaczął się przyglądać Albright. Zastanawiał się nad powodem członkostwa dziewczyny, twierdząc, że ich status sprawia, iż wszyscy omijają tę gildię. Następnie znów zaczął sprzeczać się z Wakabą, co sprawiło, że Albright się od nich odsunęła, napotykając po drodze Kinanę. Kobieta zaczęła ją oprowadzać, po czym Albright stwierdziła, że weźmie się za jakieś zadanie.[3]

Kiedy zerkała na nieliczne zadania na tablicy ogłoszeń, spotkała Wakabę, który przeprosił ją za zachowanie mistrza. Po krótkiej rozmowie Albright wybrała jedno z zadań.[3]

Następstwa Edytuj

Albright wybrała się na pierwszą misję, która dotyczyła złapania złodzieja w mieście Hargeon. Nagroda za to zadanie wynosiła 20 tysięcy klejnotów.[3]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Saga X785, Rozdział 1
  2. Saga X785, Rozdział 2
  3. 3,0 3,1 3,2 Saga X785, Rozdział 3

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki