FANDOM

X
Ten artykuł został porzucony.
Autor zrezygnował z edycji tego artykułu, jednakże nie godzi się na jego usunięcie. Być może kiedyś znów zainteresuje się tym dziełem.
Alice Forest
Alice Forest
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta Kobieta

Wiek

19 lat

Urodzony

11 sierpnia X772 roku

Kolor Włosów

Czerwone

Kolor Oczu

Zielone

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol Gildia Fairy Tail

Zawód

Mag

Drużyna

Starry Night

Partner(-zy)

Lousie Forest
Verus

Bazy operacyjne

Trzeci Budynek Gildii Fairy Tail

Status personalny
Statut

Aktywna

Krewni

Lousie Forest (młodsza siostra)

Magia
Magia

Kontrakt Lalkarza

Alice Forest to członkini Gildii Fairy Tail oraz mag z drużyny Starry Night.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

HistoriaEdytuj

FabułaEdytuj

Saga Las DźwiękuEdytuj

Alice pojawia się jak zwykle niespodziewanie, tradycyjnie zwracając na siebie uwagę nie ukrywając trzymanego w ręku zatrutego jabłka.[1] Uśmiecha się na widok Natsu, ale nie podchodzi do niego, kiedy znajduje siostrę bawiącą się kartami z Caną. Bierze ją za rękę i wyciąga z budynku.

Obydwie dziewczyny pojawiają się dosłownie chwilę później. Ich twarze są roześmiane. Oznajmiają, że właśnie słońce wyszło zza chmur. Wszyscy wychodzą z gildii, zostają tylko one i jak się później okazuje, Verus.[1]

Idą na drugie piętro, gdzie w zamkniętym pomieszczeniu znajdują się obiekty z dawnego budynku gildii. Sprzątają nieodwiedzany od siedmiu lat pokój, po czym wnoszą do niego pudło wypełnione kartami misji.[1] Przyczepiają je na tablicę. Znajdują wtedy zupełnie prostą, dobrze płatną misję, która nie mieści się już na tablicy. Cała drużyna podejmuje się temu zadaniu.

Są już blisko celu, kiedy w lesie natykają się na sprzeczkę pomiędzy aniołem w białym uniformie. Atakuje go wpierw osiemnastolatka, do której dołącza czerwonooki mężczyzna. Niestety, zostają nakryci przez Verusa. Anioł znika, a dwójka pozostałych magów nie jest zadowolona na ich widok, co widać po chłopaku o imieniu Albus.[1]

Walki i WydarzeniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

CytatyEdytuj

StatystykiEdytuj

OdniesieniaEdytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Saga Las Dźwięku, Rozdział 1

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki