FANDOM

Amy
Charakterystyka
Rasa

Pół człowiek-pół smok

Płeć

Kobieta.png kobieta

Wiek

12

Wzrost

149 cm

Kolor Włosów

miodowy blond, czarne

Kolor Oczu

zielone, żółte

Cechy dodatkowe

Zmienie formy ze smoczej na ludzką

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol.png Fairy Tail

Lokalizacja Znaku Gildii

lewe ramię

Zawód

Mag Fairy Tail

Drużyna

Drużyna Natsu

Bazy operacyjne

Gildia Fairy Tail

Status personalny
Krewni

Natsu Dragneel (przyszywany brat)

Magia
Magia

Magia zabójcy smoka kosmosu

Pierwsze wystąpienie
Historia (Debiut)

Saga Nowych Dni

W budowie.png

Jest magiem Fairy Tail i smoczym zabójcą. Ma 12 lat. Dziewczyna należy do drużyny Natsu. Jest w połowie smokiem, w połowie człowiekiem. Jej ojcem jest król smoków nieba Kronos.

Wygląd Edytuj

Człowiek: Edytuj

Amy jest niską dziewczyną o miodowych włosach i okrągłej twarzy. Ma duże, szmaragdowo-zielone oczy. Amy ma zadarty mały nos i szczupłą twarz. Ubiera się w granatową sukienkę na ramiączkach i białe legginsy. Na stopach nosi brązowe buty do łydki. Jej znak gildii jest na prawym ramieniu i ma kolor jasno-niebieski.

Smok: Edytuj

W swojej smoczej formie wygląda inaczej. Ma długie do plecow czarne włosy a na głowie smocze rogi. Nosi wtedy czarną sukienkę odsłaniającą nogi. Na stopach ma czarne baletki. Jej oczy z zielonych stają się żółte i lśnią. Na skórze w niektórych miejscach pojawiają się łuski. Na prawym ramieniu, łuski tworzą znak gildii. Na plecach ma szaro-zielone skrzydła.

Charakter Edytuj

Amy jest bardzo wesołą dziewczynką, o dużym uśmiechu, który nigdy nie schodzi z jej twarzy. Jest bardzo energiczna, prawie nigdy się nie męczy. Laxus stwierdził, że ma nadpobudliwość. Jest bardzo lojalna wobec gildii. Łatwo zdobywa przyjaciół. Troszczy się o nich i gotowa jest zrobić dla nich wszystko.Na pozór jest okropnie nieodpowiedzalna i lekkomyślna. Amy jest bardzo sprytna i bardzo lubi wymyślać różne pułapki dla Natsu i Happy'ego.

Podczas walki zazwyczaj jest opanowana. Co nie znaczy, że nie lubi robić demolki. Dla tych, którzy zranili jej przyjaciół jest bezlitosna i trochę sadystyczna. Często jest smutna, że nie ma z nią rodziców. Jednak nie okazuje tego (tylko wymyśla pułapki na Natsu). Twierdzi, że śmiech jest dobry na ukrycie bólu.

HistoriaEdytuj

Amy urodziła się 400 lat temu, podczas wojny smoków. W wieku 12 została zamknięta w krzysztale, wyglądem przypominającym jajo. Została odnazielona przez Natsu, gdy ten był mały. Razem z nim dorostała i chodziła na misje. Kiedy Lucy przybyła do gildii, siedziała na drzewie i stroiła swoje skrzypce. Po czym przecięła linkę, a na Natsu spadło wiadro wody. Zeskoczyła z drzewa i przedstawiła się Lucy. Potem spytała chłopaka czy Lucy jest jego dziewczyną.

Relecje Edytuj

Natsu Dragneel: Dla Amy jest jak starszy brat. Natsu zabrał ją do gildii, gdy była mała i powiedział wszystkim, że terez będzie jego siostrą. Jednak tak jak każde rodzeństwo złoszczą się, kłócą i biją. Amy bardzo go kocha i martwi się o niego. Nazywa go idiotą i najlepszym bratem świata.

Romeo Conbolt: Romeo jest jej najlepszym przyjacielem. Razem spędzają dużo czasu. Najczęściej wymyślają zakłady, kto jest w czym lepszy. Amy wygrywa więkoszość zakładów. I potajamnie się w nim podkochuje.

Magia Edytuj

Magia zabójcy smoków kosmosu- jedna z najsilniejszych magii zabójców smoków. Magia jest powiązana z kosmosem i wszechświatem. Właściwości tej magii polegają głównie na obiektach astronomicznych, jak gwiazdy i planety.

EkwipunekEdytuj

Magiczne skrzypce: Jest to prezent na jej 12 urodziny. Instrument potrafi zmieniać swój kolor w zależności od nastroju właściciela.

Ciekawostki Edytuj

  • Żyła podczas wojny smoków (festiwal króla smoków) jednak nie posiada wiele wspomnień. Została wtedy zachibernowana w krysztale przypominającym jajo.
  • Laxus twierdzi, że ma nadpobudliwość.
  • Jej matka zginęła podczas walki z Acnologią.
  • Ma dwie formy: smoczą i ludzką.
  • Ojcem Amy jest smok, a matką kobieta.
  • Razem z Wendy i Romeem obiecali sobie, że jak dorosną stworzą własną drużynę.
  • Ma najpiękniejszy głos w całej gildii.
  • Potrafi grać na skrzypcach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki