FANDOM

Zbiór ten jest drugim zbiorem sag BlackChessa. Opowiada ona o Yuki'm młodym magu, którego marzeniem jest zmienić ponury świat, czy mu się uda ? Poczekacie zobaczycie.

Zarys FabułyEdytuj

Jest 100 lat po fabule, magowie muszą być zajerestrowani i wcieleni do armii rządowej, inaczej są uznawani za przestepców, choć jedynie bardzo silni i opełniając przestepstwa są ścigani, rząd mac wstrzesić czarnego smoka z resztek które po nim zostały i stworzyć z niego broni, bez własnej woli. Po gildiach tak a propo pozostały tylko muzea im pościęcone młody mag Yuki, używa magi przejęcia: bestii, oraz magii rycerza, mosi on szalik Natsu, którego dostał od mistrza, on chce stać się najsliniejszym magiem oraz powstrzymać rząd i "uwolnić" magów. Spotyka dziewczynę i podrużyje z nią. Chcą pokonać 13 Bram Cehennem, zniszczyć boga Ağaç'a i reaktywować Fairy Tail. 13 Bram Cehennem, to rządowe oddziały, 13-sta brama to jest furuer który rządzi wszystkimi, a Ağaç to ten bóg który jest super gigantycznym drzewem które będzie podejmować wszystkie dejcyzje itp.

Główni BohaterowieEdytuj

Głównymi bohaterani zbioru sag są członkowie odrodzonej gildii Fairy Tail, ich przeciwnicy oraz inny.

Spis SagEdytuj

1.Saga Nowego Początku

Więcej z Fandomu

Losowa wiki