FANDOM

I Zbiór Sag jest pierwszym zbiorem sag użytkownika Crasher96. Świat przedstawiony jest kontynuacją fabuły opartą o świat mangi Fairy Tail. Opowiadają o losach młodej dziewczyny, Albright, która dołączyła do Gildii Fairy Tail po tym, jak większość jej członków tajemniczo zniknęła na Wyspie Tenrō.

Zarys fabuły Edytuj

Obecne Sagi opowiadają o pierwszym roku nieobecności Drużyny Tenrō. Mówią o dołączeniu Albright Aldor do Gildii oraz w późniejszych rozdziałach jej przyjaciela, Burta. Są to główne postacie całego Zbioru. Pierwsze rozdziały opowiadają o ich poznaniu się i założeniu drużyny. Cała fabuła skupia się jednak na Albright, która wykazuje wysoką siłę i moc w Gildii.

Główni bohaterowie Edytuj

Główną bohaterką całego Zbioru jest Albright Aldor, młoda dziewczyna, która dołącza do Fairy Tail. Na początku przyjechała do miasta, by odwiedzić Marilyn Ali w szpitalu. Nie wiadomo jednak, kim była dla niej ta kobieta. Po tym jak dowiaduje się, że nie żyje, Albright spotyka Wakabę i dołącza do zniesławionej Gildii.

Burt poznaje Albright w połowie Sagi X785, po tym, jak dziewczyna wracała z misji. Po pewnych problemach dołącza do Fairy Tail i zakłada drużynę z Albright.

Spis Sag Edytuj

X785 Edytuj

Saga X785: Saga opisuje dołączenie Albright do Gildii Fairy Tail w roku X785. Opowiada także o jej nowo poznanym przyjacielu, Burcie. Celem głównym sagi jest pokazanie pierwszych miesięcy członkostwa tej dwójki w Gildii. Saga ta nie posiada wątku głównego, a jej akcja nie prowadzi do jednego punktu zwrotnego.

Egzamin Edytuj

Saga Egzamin: Saga ta opisuje Egzamin na Maga Klasy "S" w roku X785, który pomimo wielu sprzeciwów odbył się. Bierze w nim udział Albright, jak i Burt. Saga trwa nadal.

Gloom Edytuj

Saga Gloom: Saga ta opisuje wydarzenia mające miejsce w roku X791, kiedy Albright powraca z dziesięcioletniej misji wraz z Burtem krótko po tym, jak z Wyspy Tenrō wracają zaginieni członkowie Fairy Tail.

Ciekawostki Edytuj

  • Wprowadzenie nowych wydarzeń w czasie 7 lat nieobecności Drużyny Tenrō nie zmienia faktu, że w tym czasie nic się nie dzieje, a cały świat Magii utrzymuje się w spokoju.

Różnice między prawdziwą fabułą, a Zbiorem Sag Edytuj

  • Egzamin na Maga Klasy "S" odbywa się w roku X785. W mandze przez 7 lat nie jest on wprowadzany.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki