FANDOM

83px-The_wanderer_by_Shandra_chan.jpg
Dante Moro
Inaczej zwany

Fate Emperor

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

24

Wzrost

173cm

Waga

69kg

Urodzony

13 luty

Kolor Włosów

Białe

Kolor Oczu

Zielone

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol.png Gildia Fairy Tail

Poprzednia przynależność

Gildia Angels Thorn

Lokalizacja Znaku Gildii

Prawy Bark

Zawód

Mag

Bazy operacyjne

Królestwo Fiore
Magnolia

Status personalny
Statut

Aktywny

Magia
Magia

Magia Zabójcy Smoków Przeznaczenia

Dante Moro - jest byłym magiem klasy S z gildii Angels Thorn mającej swoją siedzibę na kontynencie Iceberg, a obecnie magiem gildii Fairy Tail, oraz, jak póżniej się dowiadujemy członkiem grupy Czterej Imperatorzy

Przybywa do Królestwa Fiore celem wykonania swojej pierwszej misji rangi S od otrzymania nowego tytułu. Jest także głownym bohaterem opowiadań użytkownika ChrystenLU.

WyglądEdytuj

Dante jest młodym, wysokim, dobrze zbudowanym mężczyzną. Tyle można o nim powiedzieć na pierwszy rzut oka, gdyż resztę zwykł skrywać pod płaszczem. Są tyo m.in. chuda twarz, białe włosy, czy też zielone oczy zakrywane przepaską. Na sobie, oprócz wymienionego już płaszcza, nosi skórzane buty, czarne spodnie jeansowe i  białą koszulę pod płaszczem.

OsobowośćEdytuj

Moro jest dość cichą osobą, która woli przyglądać się wydarzeniom zza kurtyny, co często robi. Ma swój oryginalny stosunek do wszystkiego. Szybko podejmuje dobre, przemyślane decyzje, stroni od picia alkoholu. Tak po krótce można opisać jego stosunek do świata, ale gdyby chcieć opisać każdy szczegół, to zajęłoby dużo więcej czasu.

HistoriaEdytuj

Ryk Smoka Przeznaczenia (jap. Ankiryuu no hoko) - Technika po raz pierwszy użyta przez Dante w walce z Natsu. Użyta wystrzeliła w kierunku wychowanka Igneela potężną falę magicznej energii, która "zmiażdżyła" ryk Salamandra i zostawiła go ciężko rannego w środku wielkiego krateru.

Pięść Smoka Przeznaczenia (jap. Ankiryuu no tekken) - Moro stabilizuje poziom swojej magicznej mocy, a następnie oplata nici przeznaczenia wokół swojej pięści otaczając ją tajemniczą fioletową energią. Cios jest bardzo silny - zniszczył dużą część budynku znajdującego się na terenie Fairy Hills i złamał żebro Erzie Scarlet, która była w danej chwili magiem klasy S w Fairy Tail.

Zawansowane Techniki:

Occultus Artis: Fatum Incurro - Potężna i równie widowiskowa technika co inne. Imperator Przeznaczenia wytwarza na obszarze około dziesięciu metrów wokół siebie ogromny, fioletowy krąg magiczny, który emanuje energią magiczną. Przeznaczenie każdej osoby, która się w nim znajduje opuszcza ją i zbiera się wokół Moro i koncentruje. Po chwili skupienia cała energia zamienia się w magiczną moc, która eksploduje zmieniając wszystko wokół siebie w pył. To Dante jest epicentrum eksplozji, więc ta nie czyni mu żadnych szkód. Użyta podczas walki z mistrzem gildii Phantom Lord - Jose Porlą zniszczyła cały budynek w.w. gildii. Co ciekawe, nikogo oprócz Jose nie zraniła, co oznacza, że uczeń Sahloknira może wybierać cele, które zostaną zranione.

Ratio Incolemis - Dante absorbuje do swojego ciała ogromne ilości nici przeznaczenia, które otaczają go i czynią go o wiele potężniejszym. Podczas tego procesu powiększa się jego muskulatura, poziom jego magicznej mocy wzrasta, a jego oczy świecą na fioletowo. Podczas tego trybu wszystkie aspekty fizyczne Moro zostają zwiększone kilkunastokrotnie, a każde zaklęcie wzmacniane jest dodatkowo przez nici przeznaczenia, przez co jego siła zwiększa się o okóło 150%. Tak potężna technika jednak bardzo wyczerpuje ciało mężczyzny i nie może on używać jej dłużej niż przez 10 minut. Po tym czasie wraca do poprzedniego stanu, osłabiony.

StatystykiEdytuj

Atak
6/5
Obrona
4/5
Szybkość
5/5
Inteligencja
5/5
Dwulicowość
6/5

Więcej z Fandomu

Losowa wiki