FANDOM

W budowie.png
Don Marino.png
Don Marino
Kanji

ドン·マリノ

Wymowa

Don Marino

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

27 lat

Kolor Włosów

różowe

Status profesjonalny
Zawód

Mag

Partner(-zy)

Inni Wice-admirałowie

Bazy Operacyjne

Rząd światowy

Status personalny
Status

Aktywny

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Saga Nowego Początku, Rozdział 3

Don Marino jest wice-admirałem o sadystycznym usposobieniu i dziwnym jak na taką osobowość ubiorem, bo pełnym koloru i biżuterii .

WyglądEdytuj

Jest średniego wzorstu męszczyzną o różowych długich włosach, spiętych styłu w koński ogon.

OsobowośćEdytuj

Ma wstrętną sadystyczną i odtrącającą osobowość, można też zauwarzyć że używa swojego tytułu by się wywyrzszać.

HistoriaEdytuj

O jego histori nic nie wiemy, poznajemy go jako wice-admirała o potwornym charakterze.

Zwiększona siła- można zauwarzyć że posiada zwiększoną siłę.

Zwiększona wytrzymałość - posiada on zwiększoną wyrzymałość będąc w stanie odeprzeć atak smoczymi płomieniami.

Magia Piasku - Don manipuluje piaskiem uwolnionym z jego ciała lub pochodzącym z otaczającego środowiska i kształtuje go w różne formy do różnych celów. Najbardziej znane do tej pory ataki to tworzenie przez niego piaskowych fal.

Piaskowy Grobowiec - jest to jedno z zaklęć Dona, dzięki niemu jest w stanie złapać przeciwnika w piaskową pułapkę i zgnieść jak robaka jednak Yukiemu udało się uciec od zgniecenia tworząc wybuch ognia. Nie wiadomo czy to jego rikoszet czy piasek spowodował krwawienie i brak czucia w rękęce.

Maguilty Sense - Don używa tej magii by wystrzelić w Yukiego strzałę kupidyna o nieznanych właściwościach.

StatystykiEdytuj

Atak
3/5
Obrona
3/5
Szybkość
3/5
Inteligencja
3/5
Zryta Psychika
6/5

RelacjeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

CytatyEdytuj

OdniesieniaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki