FANDOM

W budowie.png
DorianProf.png
Dorian Drachel
Kanji

ドリアン龍

Wymowa

Dorian Dorachel

Inaczej zwany

Gaim

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

? (wygląda na 18)

Wzrost

183 cm

Waga

79 kg

Urodzony

17 Lipca

Kolor Włosów

Czarne

Kolor Oczu

Błękitno-szare, od źrenicy rozlany piwny kolor.

Status profesjonalny
Przynależność

SHMark.png Gildia Storm Hunter

Poprzednie Przynależność

Fairy Tail symbol.png Gildia Fairy Tail

Lokalizacja Znaku Gildii

?

Zawód

Początkujący

Poprzedni Zawód

Mag

Drużyna

?

Partner(-zy)

Ramon

Poprzedni Partner(-zy)

?

Bazy Operacyjne

Budynek Gildii Storm Hunter

Status personalny
Status

Żyje

Krewni

Shogun (przybrany ojciec)

Magia
Magia

Magia Opancerzonego Zabójcy Smoków

Pierwsze wystąpienie
Opowiadanie (Debiut)

1 Rozdział A.D.S

Galeria Obrazów

Dorian Drachel- Opancerzony Zabójca Smoków. Były członek gildii Fairy Tail, którą opuścił z niewiadomych przyczyn. Obecnie nalżey do gildii Storm Hunter.

WyglądEdytuj

FullDorian.png

Pełny wygląd Doriana

Dobrze zbudowany 18 latek o wzroście 183. Ma krótkie czarne opadające włosy, a z tyłu głowy krótką kitkę. Jego oczy były heteromorficzne. Jednocześnie były błękitno-szare, a od źrenicy rozlewał się piwny kolor. Jego spojrzenie i uśmiech były jednocześnie tajemnicze i chłodne, ale też ciepłe i przyjazne.

Zazwyczaj ubrany był w koszulę w kratkę (czerwono niebieską) z szarym kapturem. Lewy rękaw koszuli jest ucięty do łokcia, a prawy jest długi. Cała koszula jest z franeli. Na lewym nadgarstku nosi czarną bransoletę z materiału, obciśnioną na dwa paski. Spodnie ma długie czarne (z gumowatego materiału) z zielonymi łatami. Buty są siwe z limonkowymi momentami. Jego chód jest bardzo podobny do żołnierskiego chodu. [1]

OsobowośćEdytuj

HistoriaEdytuj

FabułaEdytuj

Saga Wkroczenie do Storm HunterEdytuj

Okładka1ADS.jpg

Dorian przybywa do Okatsu

Dorian przybywa do Okatsu. [2] (wraz ze swoim przyjacielem Ramonem, którego przemyca w plecaku[3]) Spotyka dwóch miejscowych, których pyta się o drogę. Mężczyźni odpowiadają mu, ale ostrzegają go przed zastawionymi tam pułapkami dla odstraszenia słabeuszy. [4]

Saga CórkaEdytuj

Naturalne UmiejętnościEdytuj

MagiaEdytuj

Magia Opancerzonego Zabójcy Smoków: Zapomniana Magia, Magia Caster, Magia Ognia i Magia Uzbrojenia. Dorian wytwarza ze swojego ciała dwu kolory ogień czerwony i niebieski. Po wypowiedzeniu przez Drachela nazwy zaklęcia ogień formuje się w daną część zbroi lub broń.

ZaklęciaEdytuj

  • Płonąca Pięść Opancerzonego Smoka: Płomienie przybierają krztałt samurajskiej rękawicy. Dzięki niej Dorian moze zadawać potęrzne uderzenia jak i chronić się przed atakami skierowanymi w pięść.
  • Miecz Opancerzonego Smoka: W ręce Doriana płomienie przybierają krztałt miecza podobnego nieco do pomarańczy. Drachel za jego pomocą może walczyć używając szermierki jak i wypuszczać silne cięcia dwu kolorowego ognia.
  • Ryk Opancerzonego Smoka: Na głowie Doriana pojawił się hełm, a on zionie z ust dwu kolorowym ogniem.

StatystykiEdytuj

RelacjeEdytuj

RamonEdytuj

Osobny artykuł: Ramon

Dorian i Ramon są dobrymi przyjaciółmi.

ShogunEdytuj

Osobny artykuł: Shogun

Nie wiele wiadomo o ich relacjach. Ujawniono tylko że oprócz magii, Shogun nauczył Doriana czym jest honor i jakie znaczenie ma miłość. [5]

Yui ColoneflyEdytuj

Osobny artykuł: Yui Colonefly

Walki i wydarzeniaEdytuj

Walki Wydarzenia

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwa serii A.D.S to skrót od angielskich słów Armored Dragon Slayer co po przetłumaczeniu na język polski oznacza Opancerzony Zabójca Smoków.

CytatyEdytuj

OdniesieniaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki