FANDOM

InfoEdytuj

Dorian Shane - Członek gildii Dragon Tale. Jedyny dotychczas użytkownik  Magii Mistycznego Zabójcy Smoków.

Jest wychowankiem smoka Araela. . Na stan obecny nie posiada towarzysza z nieznanych powodów.
W budowie.png

WyglądEdytuj

Jest wysokim na 180 cm. Dobrze zbudowany i umięśniony,  wbrew pozorom stać go na różne atletyczne wygibasy. Odznacza się dość specyficzną barwą i fryzurą. Nosi 2 częściowy strój, któremu jest wierny jak pies.

AdrianShaneSSJ2New.jpg

CharakterEdytuj

Zawsze stara się pomóc, nawet jeśli wie że nie jest w stanie. Pomimo że zewnętrznie wali od niego powagą (jak kebabem), to w głębi duszy siedzi w nim pozytywnie nastawiony do życia wariat, który dość często ma okazję się ukazywać. Tak jak wszyscy ceni sobie wolność, oraz do pewnego czasu samotność, gdzie nikt nie miał wpływu na to jaką decyzję podejmie. Do większości konfliktów podchodzi neutralnie, z małymi wyjątkami. Gdy przychodzi co do czego, staje się bardzo pewny siebie, przez to często zamiast zakończyć walkę od razu, po prostu się bawi. Z czasem nabywa umiejętności takich jak romantyzm i współczucie, co przekłada się później na jego moc.

Magia i UmiejetnościEdytuj

Magiia Mistycznego Zabójcy Smoków

RelacjeEdytuj

Yyy......

Więcej z Fandomu

Losowa wiki