FANDOM

Herb.png
Dragon Tale
Kanji

ドラゴンテイル

Wymowa

Doragon Teiru

Symbol

Dragon Tale Symbol.png

Mistrz

Mei Mashiro

Magowie Klasy-S

Takeshi Salavan
Natsu Ryuhou
Ryutaro Shiba
Matsu Sharp
Dorian Shane

Typ

Legalna Gildia

Lokalizacja

Tairiku, Urbem

Dragon Tale (ドラゴンテイル, Doragon Teiru) to najsilniejsza gildia na kontynencie Tairiku, mieszcząca się w kraju Patriam w mieście Urbem. Do roku X785 Mistrzem gildii był Timoteo Igasaki jednakże przekazał uprawnienia mistrza swojej prawej ręce Mei Mashiro. Ssem gildii jest Takeshi Salavan.

HistoriaEdytuj

Stworzenie GildiiEdytuj

Pokolenia 1-4Edytuj

Timoteo Igasaki MistrzemEdytuj

Piątym Mistrzem Gildii Dragon Tale zostaje Timoteo Igasaki w wieku 56 lat.

Mei Mashiro MistrzemEdytuj

W roku X785, 115 letni już Timoteo Igasaki postanawia przejść na emeryturę, a pozycję mistrza przekazuje Mei Mashiro, która zostaje Szóstą Mistrzynią Gildii.

Dragon Tale vs Sojusz Mrocznych GildiiEdytuj

W roku X787 gildia Dragon Tale staje do walki z sojuszem 100 Mrocznych Gildii. Mei w wyniku pojedynku zostaje ciężko ranna, a na czas swojej niedyspozycji i wojny z Sojuszem Mrocznych Gildii przekazuje stanowisko mistrza, Siódmemu Mistrzowi Gildii, Natsu Ryuhou.

Odbudowa GildiiEdytuj

Po zniszczeniu budynku gildii i wygranej z Sojuszem Mrocznych Gildii rozpoczynają się prace nad nowym budynkiem gildii. W trakcie odbudowy Natsu ponownie oddaje stanowisko mistrza Mei, która tym razem zostaje Ósmą Mistrzynią Gildii.

Festiwal MagicznyEdytuj

SiedzibaEdytuj

Dragon Tale Siedziba.png

Budynek Gildii Dragon Tale

Gildia istnieje na kontynencie Tairiku. Znajduje się w królestwie Patriam w mieście Urbem. Budynek gildii znajduje się na obrzeżu miasta. Jest to ogromny budynek z kopułą oraz drzwiamy wyrzeźbionymi na kształt głowy smoka. Arhitektura budynku to połączenie hawajskiego wystroju ze znanymi stylami arhitektury. Podczas wojny z nieznaną mroczną gildią budynek został zniszczony, a członkowie gildii wzięli się za jego odbudowę. Obecnie trwają prace nad nową siedzibą. W budynku znajduje się bar Świnka i Krówka, gdzie serwowane są dania głównie z wieprzowiny i wołowiny z dodatkami oraz napoje alokoholowe i gazowane, prowadzony jest przez Naomi, z którą flirtuje Natsu Ryuhou.

IdeologiaEdytuj

SiłaEdytuj

CzłonkowieEdytuj

ZaklęciaEdytuj

  • Dragon Law
  • Dragon Sentinel
  • Dragon Infinity

Więcej z Fandomu

Losowa wiki