FANDOM

Eve.jpg
Eve
Kanji

イブ, Ibu

Wymowa

Iw lub Iwi

Charakterystyka
Rasa

Exceed

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

6 lat

Urodzony

17 września

Kolor Włosów

Szaro-czarne futro

Kolor Oczu

Zielone

Status profesjonalny
Przynależność

Dragon Tale Symbol.png Dragon Tale

Lokalizacja Znaku Gildii

Plecy

Partner(-zy)

Ryutaro Shiba - przybrany, koci brat

Status personalny
Status

Aktywny

Krewni

Ryutaro Shiba - przybrany brat

Magia
Magia

Aera

Głosy
Seiyū

Rie Kugimiya

Angielski głos

Tara Strong

Eve (zdrobnienie prawdopodobnie od imienia Event) (イブ, Ibu) jest Exceedem z Extalii i członkiem gildii Dragon Tale. Jest przybranym, kocim bratem Ryutaro Shiby.

Według byłego mistrza gildii, Igasakiego i Salavana, ojca chrzestnego jego przybranego, ludzkiego brata Ryu, Eve jest jedynym najpotężniejszym Exceedem na Ziemii jakiegokolwiek mogli spotkać.

WyglądEdytuj

Eve jest małym, szarym Exceedem z czarnymi uszami i czterema pręgami oraz plamką wokół lewego oka. Ma zaokrągloną głowę, różowy nos i środek uszu oraz duże oczy o szmaragdowej barwie. Eve posiada cienkie brwi i jest pozbawiony wąsów, czyniąc go rzadkim okazem Exceeda, który nie posiada wąsów. Exceed ma również ciało, króre pozwala mu chodzić wyprostowanym, w przeciwieństwie do ziemskich kotów. Dłonie ma czarne. Posiada parę anielskich skrzydeł w kolorze białym jak większość kotopodobnych stworzeń. Jego znak gildii znajduje się na plecach i jest tego samego koloru co skrzydła. Najczęściej zakłada ciemnoszary t-shirt, niebieskie spodnie, czarne buty z baiłymi sznurówkami i złoty pas na biodrach.

OsobowośćEdytuj

Exceed jest bardzo inteligentny jak na swoją rasę. Wyróżnia się swoją wiedzą na temat Magicznego Świata bardziej niż od swojego brata, a czasem nawet Natsu, mimo, że jest od nich dziesięć lat młodszy. Na codzień jest bardzo miły i uprzejmy dla przyjaciół, w walcę zaś, jest to prawdziwa bestia, która potrafi wykryć najsłabsze strony przeciwnika i wykorzystać je do zwycięstwa. Czasami zdarza mu się być samolubny, irytujący i przemądrzały. Jest bardzo wrażliwy, np. gdy Ryu opowiedział mu historię jego życia i zniknęcia Savio pół roku przed jego narodzinami, wybuchnął płaczem. Poza tym jest towarzyski i przyjacielski, ceni swoich przyjaciół i szanuje swoich przeciwników oraz wrogów, mimo, że byli oni w stosunku do niego okropni. Jest niezwykle odważny i waleczny, wyróżnia się dużą siłą, przez co jest znany jako jedyny najpotężniejszy Exceed, wg. asów Dragon Tale. Bardzo szybko wchłania wiedzę, tak samo jak Ryu. Szybko nauczył się mowy ludzkiej, a jego pierwszymi wypowiedzianymi słowami były słowa Aye oraz Yo. Według Shiby, Event jest w stanie nauczyć się Magii Smoka Żaru, jednak uważa, że jest to dla niego za wcześnie i powinien udoskonalać swoją Aerę.

HistoriaEdytuj

Eve najprawdopodobniej pochodzi z extaliańskiej rodziny szlachedzkiej. Pewnego dnia jaja wszytskich nienarodzonych równieśników Eve'ego razem z nim zesłano na Ziemię przez królową Extalii, Shagotte. Jajo z Eve'm wpadło do rzeki. Dzień później nad rzekę przybył Ryu i Savio, by zdobyć pokarm. Chłopiec zauważył coś pływającego w rzece, więc postanowił to wydobyć. Po zabraniu jaja, Shiba postanowił je wysiedzieć, co trwało kilka miesięcy.

Wyklucie się EveEdytuj

Po zniknięciu Savio w roku X777, Ryutaro wraz z jajem pod ręką wyruszył w podróż po państwie Patriam. Chłopiec postanowił dołączyć do znanej w tych stronach gildii Dragon Tale, więc przybył do Urbem i zaimponował umiejętnościami samemu mistrzowi gildii - Timoteo Igasakiemu i Takeshi Salavanowi, który stał się później jego ojcem chrzestnym.

Exceed nadal się nie wykluwał. Ryutaro zastanawiał się czy w ogóle stworzenie się narodzi. Do gildii dołaczył również Natsu Ryuhou, który bardzo zaprzyjaźnił się z chłopakiem i postanowili razem wysiadywać jaja Exceedów, ponieważ brunet również je posiadał. Dzień przed siódmymi urodzinami Shiby, z jaja wykluł się szaro-czarny Exceed, któremu nadano imię Eve, co znaczy przeddzień. Jego przybrany brat miał na myśli to, że stworzenie wykluło się dzień przed jego urodzinami. Jego pierwszymi słowami były Aye oraz Yo.

Aera (翼 Tsubasa): Eve dysponuje (jak każdy członek jego rasy) parą białych, anielskich skrzydeł. Dzięki skrzydłom, Exceed może unieść jedną osobę, a czas ich trwania jest nieograniczony.

  • Atak Maksymalnej Szybkości - Eve rozpędza się do swojej maksymalnej prędkości, po czym uderza w cel głową.
  • Anielski Śpiew - Eve posiada bardzo rzadką umiejętność. Potrafi zaśpiewać piosenkę, która może uśpić Exceeda albo nawet człowieka.
  • Atak Skrzydłami - Skupia całą swoją siłę w skrzydłach i atakuje nimi przeciwnika.
  • Bomba Dźwięku - Uderza ogonem w ziemię wydobywając z ziemii ogromną ilość głośnych fal, które mogą odrzucić przeciwnika z drogi lub go ogłuszyć. Bombę Dźwięku może również użyć za pomocą głosu, krzycząc głośno.
  • Giga Wstrząs - potężniejsza forma Ataku Maksymalnej Szybkości. Exceed rozpędza się 10 razy szybciej i uderza ciałem w przeciwnika.
  • Stalowy Ogon - futro na ogonie Eve zamienia się w stal, dzięki czemu może zaatakowć przeciwnika.
  • Przyszpieszenie - wzmacnia szybkość Eve.
  • Uderzenie Kantem - mimo, że Exceed ma bardzo krótkie ręce, wystawia łokieć i atakuje nim przeciwnika.
  • Wichura - Eve wzbija się w powietrze, a następnie podlatuje do przeciwnika i krąży wokół niego tworząc wichurę, która odpycha przeciwnika.

CytatyEdytuj

Aye

—Eve do przyjaciół

Yo!

—Przywitanie Eve i jego pierwsze słowo

CiekawostkiEdytuj

  • Imię Eve oznacza przeddzień.
  • Eve urodził się dzień przed siódmymi urodzinami Ryu, 17 września.
  • Eve bardzo przypomina Carlę, samiczkę Exceed, która jest partnerką Wendy Marvell w oryginalnej serii.
  • Ryutaro uważa, że Eve jest w stanie nauczyć się Magii Smoka Żaru, ale stwierdził, że jest za młody, a jego Aera jest naprawdę potężna i jak na razie mu to wystarczy.
  • Według Igasakiego i Salavana, Exceed jest jedynym najpotężniejszym kotopodobnych stworzeń na Ziemii jakiego znają i mieli przyjemność w ogóle spotkać.
  • Jak twierdzi Takeshi Salavan, jego pełne imię brzmi Event.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki