FANDOM

FTOG - Bardzo duża impreza to pierwszy odcinek serialu Fairy Tail: Drużyna Ognia

- Dorian, gdzie jesteś!? - krzyknął Luke schodząc ze schodów do wypasionej piwnicy Doriana.

- Tutaj jestem, Luke... - rzekł Dorian medytując.

- Co ty tak ostatnio... A nie ważne, chcę zrobić imprezę urodzinową Veo, Natsu już się do tego przyłączył, a ty?

- Jasne, jasne. Czy mogę zaprosić znajomych?

- Spoko. Tylko nie szalej na bipie i nie sprowadzaj za dużo swoich koleżanek.

- Obiecuję, zaproszę z dziesięć-dwadzieścia znajomych.

- Okej? Zaczekaj, zadzwonię do Natsu. - Luke włączył swojego TechWatch'a i przeciągnał na hologramowym ekranie kontakty. Ja zaproszę tylko .... Tak, sześć osób tylko, nie, nie... Pięćdziesiąt osób, mamy wielką chałupę! 

- Hahaha! Drużynka! - krzyknął Dorian po czym obaj przybili żółwika. - Okej, to gdzie Natsu?

- Poszedł na miasto, ale znając naszego Dragneela wróci po dwudziestej z wielkim brzuchem.

- O tak! Wypchanym, aż będzie mu zwisał.

- Trzeba do niego zadzwonić bo jak nie to nam zeżre wszystkie smakołyki... Natsu? Słuchaj, gdzie ty jesteś? Miałeś być godzinę temu. - Chłopaki słyszeli jedynie oddech Dragneela. Po chwili Natsu przemówił. - Spokojnie, nic nie zjdałem. Dziewczyny mnie goniły, więc uciekłem. Jestem w Kryształowej Jaskini na drugim końcu miasta. Będe za pół godziny, ok?

- Ok - odpwiedział Luke i wyłączył TechWatcha. - Em... Natsu będzie za pół godziny bo ktoś go gonił.

- Aha, już jarzę.

- No dobra to ja zacznę robić ten ultra wielki tort, ale to będzie największa niespodzianka.

- Okej. Ja idę się kimnąć. Zobaczymy się jutro po dwudziestej.

- Okej?

Parę godzin później Luke leżał na kuchennej podłodze cały brudny w jajkach i innych składnikach do robienia tortu. 

- Już nie mogę... - mruknął Luke i wstał. Przed sobą miał czerwono-biały ogromny tort. 

- Łaaał! Nie umiem piec tortów, ale wyszedł mi całkiem nieźleee - rzekł Luke w myślach. - Trzeba go gdzieś ukryć... - Luke ostrożnie zepchnął tort do miski i postawił na taczce. Złapał za rączke i pociągnął do spiżarni w piwnicy. Następnego dnia Blaze szybko zleciał na dół i sprawdził stan głównej niespodzianki. Potem wyjął parę paczek cipsów, ciastek i innych smakołyków i rozsypał do miseczek. Potem wyjął soki oraz colę i postawił bardzo dużo plastikowych kubeczków i talerzy. 

- Dobra, wszystko jest gotowe. Najlepsze i najbardziej popularne kawałki tego roku są już w odtwarzaczu, więc tylko czekamy na gości. - powiedział do siebie chłopak i położył cztery kontrolery do konsoli koło niej. Minutę później stwierdzając, że już wszystko gotowe, włączył TechWatch'a i ogłosił wszystkim, że impreze się rozpoczęła. Znajomi Luke'a przychodzili co dwie-trzy minuty zaraz po tym jak ogłosił wiadomość. Kiedy wszyscy znajomi Luke'a oraz Natsu przyszli rozległy się głośne krzyki i tupania. Kiedy Luke otworzył drzwi zobaczył biegnące stado ładnych dziewczyn i paru luzackich chłopaków na deskach. 

- Co do ... Dorian! Dorian wstawaj! Dorian co to ma być!?

- Co się-co się stało? - zapytał zdziwiony Dorian kiedy zobaczył wszystkich swoich znajomych. - Czemu wszyscy moi znajomi w tym mieście przyszli?

- To ja się ciebie pytam!

- No zaraz... Zaprosiłem Anne Howard, Katie McGrath - Dorian czytał tak przez minutę, aż powiedział ostatnie imię i nazwisko. - No i All Contacts

- All Contacts? To wszystkie kontakty głąbie!

- Ups... Mój błąd.

- Boże, przecież ich teraz nie wywalę.

- Fakt.

- No to co teraz? - zapytał Luke. Po chwili wymienienia wzroku obaj krzyknęli. - Imprezaa!!

Grali na konsoli, tańczyli z najładniejszymi dziewczynami i jedli ile się dało. Kiedy Natsu przyszedł do domu zobaczył jakieś tysiąc ludzi krzyczących Sto lat! Był szczęśliwy i gdy wygłaszał tą swoją Luke mu przerwał.

- Już pół godziny opowiadasz te swoje mowy. Usiądź jubilacie i albo nie... IMPREZA!!!

Impreza trwała do piatej nad ranem. Kiedy wreszcie się skończyła wszyscy zasnęli.

Ode mnieEdytuj

Kurde no się rozkręcam nie?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki