FANDOM

Francesca
Francesca Chicarosa
Kanji

フランチェスカ ちか露

Wymowa

Furanchesuka ChicaRo

Inaczej zwany

Chica-chan

Rosa-chan

Charakterystyka
Rasa

człowiek

Płeć

Kobieta kobieta

Wiek

15

Wzrost

153

Waga

40

Urodzony

1 czerwca

Kolor Włosów

Rude

Kolor Oczu

zielone

Magia
Magia

Maguilty Sense

Bronie

Ostrza schowane w ubraniu

Galeria Obrazów

Francesca Chicarosa - jest młodą, piętnastoletnią dziewczyną. Na początku uważa że Dante robi źle i to że niszczy wszystkich światków jest złe, jednak z biegiem fabuły przekonuje się co do niego, zauważa że niszczy tylko tych złych światków.

WyglądEdytuj

Jest dość niska, ma zaledwie 153 cm, mając 15 lat. Ma długie proste piekne rude włosy oraz lśniące zielone oczy. Nosi czarny damski gatnitur z takim wyjątkiem że ma króciutką spudniczkę, nosi także białe podkolanówki i czarne buty. Nie przapada za noszeniem sukienek, bo uważa że to zawstydzające (przez to że wiele mężczyzn się na nie patrzy).

OsobowośćEdytuj

Jest ona osobą bardzo wierzącą w dobro i sprawiedliwość. Jej misją życiową(którą sama sobie wyznaczyła) jest sprowadzenie Dantego na stronę dobra. Z biegiem fabuły jednak pożuca tą misję. Gdy któryś z chłopców zobacz jej bieliznę lub ją złapie za piersi, wpada w ogromną złość. Czasem bywa nawet tak wściekła że zaczęła żucać w daną osobę nożami.

Zwiększona siła - jak na chudą piętnastolaktę jest wyjątkowo silna, jej kopnięcie i uderzenia są zadziwiająco silne.

Zwiększona zwinność - jej zwinność jest ponadprzeciętna. Jest wyjątkowo wygimnastykowana.

Zwiększona szybkość - potrafi się naprawdę szybko poruszać, szybkością jest w stanie zaskoczeć nawet 6 czy 4 z członków Star Breakers.

Maguilty Sense (マギルティ=センス Magiruti Sensu, pl. Magia Uczuć): Zapomniana Magia, której użytkownikiem jest Francesca. Za jej pomocą, potrafi połączyć ze sobą uczucia kilku osób, strzelać promiewniem uczuć, czy tworzyć różnie inne przedmioty zdolne pomóc w  walce.

  • Połączenie Uczuć (感覚連結 Kankaku Rinku): Zaklęcie, które pozwala na połączenie ze sobą uczuć dwóch osób. Nie zadziała, jeśli ich relacje nie są odpowiednio silne.
  • Maguilty Sodom (マギルティ・ソドム Magiruti Sodomu): Tworzy ostrza, które potrafią pociąć nawet ciało złożone z wody. Ponieważ są to ostrza działające na uczucie bólu.
  • Maguilty=Promienie(マギルティ=レーゼ Magiruti Rēze, ang. Maguilty Rays): Chica wysyła swoje miecze w kierunku przeciwnika. Miecze świecą na żółto i są w kształcie promieni.
  • Kosa Starchu(大鎌恐怖 Ōgama Kyōfu): Dzięki temu zaklęciu tworzy się kosę z czarnej energii, gdy przetnie ona ciała nie ożywione starzeją się one i przecinają z dużą łatwością, natomiast gdy przetnue ciała ożywione odczuwają one ogromny i nieopisany strach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki