FANDOM

Poprzednio:

Wojna Lucyfera

Następnie:

Paulina Sulhpur dołącza do Fairy Tail

Czwarta Wojna Światowa
Lokalizacja:

Persja Arabska

Data:

2096-2100 (?)

Uczestnicy:

Prolog Edytuj

Z nieznanych przyczyn zwaśnione dotąd Rosja i NATO wypowiedziały razem wojnę Persji Arabskiej. Możliwym powodem były zamachy terrorystyczne, a wielu ich fundatorem był rząd Persji. Ta koalicja przekonała wielu ludzi, by przyłączyli się do wojska, w tym Paulinę Sulphur.

Wojna Edytuj

Wojna wybuchła prawdopodobnie w roku 2096 i zaczęła się od ataku na Persję wojsk rosyjskich, które ruszyły od północy. Tymczasem Stany Zjednoczone i inne państwa NATO miały walczyć z sojusznikami Persji Arabskiej. Wojsko Rosyjskie podzieliło się na trzy fronty: arabski, irański i pakistański. Pierwszy miał zająć tereny nad Morzem Śródziemnym, Irak i Półwysep Arabski. Front irański musiał zając tereny Iranu, a pakistański Afganistan i Pakistan. Co najdziwniejsze, najszybciej poruszał się front arabski, ponieważ posiadał on dziesięć razy więcej żołnierzy niż inne fronty. W ciągu trzech lat front arabski nieustannie poruszał się na południe zajmując wiele miast. Ostatnim bastionem Persów było miasto Aden. Większość generałów zginęło w drodze do Aden, reszta zaniemogła z nieznanych przyczyn. Bitwę poprowadziła młoda porucznik Paulina Sulphur, która zdobyła miasto. Wtedy przeniesiono żołnierzy na dwa pozostałe fronty, które upadły w niemal rok. Zwycięstwo tej wojny należało do Rosjan i NATO.

Następstwa Edytuj

Po wojnie Paulina Sulphur pojechała do Moskwy, gdzie została awansowana do stopnia majora, a następnie wysłana do innego świata. Tam dołączyła do gildii Fairy Tail.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki