FANDOM

Ireth.png
Ireth
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Kolor Włosów

Czarne

Kolor Oczu

Żółte

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol.png Gildia Fairy Tail

Lokalizacja Znaku Gildii

Nieznana

Zawód

Mag

Bazy operacyjne

Drugi Budynek Gildii Fairy Tail

Status personalny
Statut

Aktywna

Magia
Magia

Podmiana: Rycerz

Bronie

Różnej maści bronie

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Rozdział 1

Ireth jest magiem Królestwa Fiore należącym do Gildii Fairy Tail.

WyglądEdytuj

Jest dorosłą kobietą o typowo kobiecej sylwetce i bladej cerze. Jej twarz przyozdabia niemal wiecznie poważne spojrzenie, które czasem zaczyna irytować pozostałych magów. Ma wąskie, żółte oczy, które ozdabiają cienkie brwi. Posiada długie i proste czarne włosy, których zazwyczaj nie związuje.[1] Ozdabia je jedynie białą wstążką zakończoną dwiema kokardkami, które mieszczą się w okolicy jej uszu.

Ubiera się w charakterystyczny dla siebie strój. Zazwyczaj nosi na sobie ciemny kombinezon bez nogawek z długimi rękawami. Oś symetrii owego ubioru zaznaczona jest grubym, białym paskiem, który u dołu posiada jeszcze poziomy (krótszy) pasek, który w połączeniu z pozostałą częścią stroju przypomina odwrócony krzyż. Na plecy zakłada czerwoną pelerynę sięgającą jej po kostki, którą zdobią złote guziki. Na nogach nosi ciemne rajstopy. Jej ręce zdobią jasno-stalowe rękawice.

OsobowośćEdytuj

Zdaje się być nadzwyczaj spokojną osobą, którą zachowuje zimną krew nawet podczas walki z osobami, których najbardziej nienawidzi. Daje innym jasno do zrozumienia, że nie toleruje w jej obecności bójek pomiędzy członkami gildii oraz bałaganu. Sama jednak z chęcią bierze udział w pojedynkach, co można stwierdzić po jej ponownym spotkaniu z Natsu.[1]

HistoriaEdytuj

Większa część jej historii nie jest znana. Posiadamy jedynie fakt o tym, że przed siedmioma laty należała już do gildii. Można przypuszczać, że należała do jakiejś silnej drużyny.

FabułaEdytuj

Saga BlaskEdytuj

Ireth pojawia się dość niespodziewanie. Jej nagła obecność sprawia, że trwająca do tej pory bójka pomiędzy wszystkimi członkami gildii wstrzymuje się. W obawie przed pogorszeniem osobistej opinii w jej oczach, wszyscy odkładają narzędzia którymi walczyli na miejsce. Ta jednak nie zwróciła na to uwagi i z zamkniętymi oczyma podeszła do mistrza gildii i pokazała mu kartkę z potwierdzeniem wykonanej przez nią misji. Zbliża się do klami i kiedy ma już jej dotykać odwraca się, by coś powiedzieć. Przerywa jej jednak Natsu, w którym wdaje się w bójkę.[1]

Niespodziewanie dziewczyna zaprzestaje używać swoich obronnych sztuczek i pozwala Dragneelowi się zaatakować. Pewny siebie chłopak rusza na nią z rogami, ale zostaje uderzony przez nią drewnianym zakończeniem włóczni. Zostaje odepchnięty. Zanim kobieta opuszcza gildię mówi, że przydałoby się posprzątać. Na pytanie Laki, czy im pomoże odpowiada, że to nie ona nabałaganiła. W chwili, gdy znalazła się poza budynkiem ujrzała na piasku cień orła. Otarła oczy i odetchnęła z ulgą, kiedy okazało się, że nic tam nie było. Potem szybko przekroczyła płot i ruszyła ścieżką w góry.[2]

Rycerz to typ Magii Podmiany, który pozwala użytkownikowi na szybki wybór lub podmienienie dotychczas używanego oręża na inną broń znajdującą się w alternatywnej przestrzeni. Kiedy użytkownik rozwinie swoje umiejętności do zaawansowanego bądź też mistrzowskiego poziomu zyska możliwość zmienienia także zbroi. Wraz z poprawą zdolności magicznych, czas podmiany zmniejsza się.

BronieEdytuj

  • Włócznia z Czerwonymi Piórami (nienazwana) - jedna z najczęściej używanych przez Ireth broni. Jest to długa broń o ostrym, stalowym grocie, do którego przywiązany jest sznurek zdobiony przez dwa czerwone pióra. Jest na tyle lekka, że pozwoliła Ireth na szybkie wykonywanie nią okrężnych ruchów, dzięki czemu zdołała ugasić płomienie Smoczego Zabójcy.[1]

Walki i WydarzeniaEdytuj

Walki Wydarzenia

CiekawostkiEdytuj

  • Początkowo miała nosić imię Flame.

OdniesieniaEdytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Saga Blask, Rozdział 1
  2. Saga Blask, Rozdział 2

NawigacjaEdytuj

Szablon:Członkowie Gildii Fairy Tail/Lucrezia12

Więcej z Fandomu

Losowa wiki