FANDOM

W budowie.png
Sługa Oscara.jpg
James
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Kolor Włosów

Fioletowe

Kolor Oczu

Niebieskie

Status profesjonalny
Przynależność

Posiadłość Oscara
Miasto Pax

Zawód

Sługa w Posiadłości Oscara
Szpieg Jen Cooper

Bazy Operacyjne

Posiadłość Oscara

Status personalny
Status

Aktywny

Magia
Magia

Trujące Tworzenie
Magia Teleportacji

James to sługa Oscara oraz szpieg Jen.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

FabułaEdytuj

Saga WróżekEdytuj

Trujące Tworzenie (有毒作成, Yūdoku sakusei) - To Magia Tworzenie, która wykorzystuje żywioł trucizny. James opanował do perfekcji zarówno Tworzenie Statyczne, jak i Dynamiczne. Jedynym ograniczeniem jest to, iż trucizna nie może występować w ciele stałym. Chłopak odnalazł sposób na połączenie obydwu możliwości, dodając do różnych obiektów swoją trującą moc, a potem eksplodując ją lub w inny sposób przekazać do otoczenia.

  • Trujące Tworzenie: Trujące Mrówki (有毒アリ, Yūdoku ari) - to zaklęcie Dynamicznego Tworzenia. James przywołuje z alternatywnej przestrzeni złapane wcześniej mrówki, którym wcześniej przekazał swoją moc w ich kończyny.
  • Trujące Tworzenie: Trujący Wybuch (ポイズンエクスプロージョン, Poizun'ekusupurōjon) - to zaklęcie statycznego tworzenia. James wykorzystał je, by stworzyć trującą chmurę powstałą w wyniku eksplozji trucizny w ciałach stworzonych wcześniej mrówek.

Magia Teleportacji (魔法のテレポーテーション, Mahō no terepōtēshon) - to Magia Caster, której jednym z użytkowników jest James. Pozwala ona użytkownikowi na szybkie przedostanie się do innego miejsca za pomocą magicznego kręgu.

OdniesieniaEdytuj

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki