FANDOM

Jeikobu
Jeikobu
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna Mężczyzna

Wiek

14

Wzrost

167cm

Waga

52kg

Urodzony

28 Maja

Kolor Włosów

Niebieskie

Kolor Oczu

Piwne

Grupa Krwi

B

Cechy dodatkowe

Rzadko się złości

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol Gildia Fairy Tail

Lokalizacja Znaku Gildii

Pomiędzy dłonią a łokciem

Zawód

Mag

Drużyna

Drużyna Mirajane

Partner(-zy)

Cana, Mirajane, Sam

Bazy operacyjne

Gildia Fairy Tail

Status personalny
Statut

Aktywny

Krewni

Hidari Pakku (Kuzyn)

Magia
Magia

Magia Mrocznego Zabójcy Smoków

OsobowośćEdytuj

Jeikobu od małego był bardzo spokojny i ponury, nie wpadał a panikę czy złość. Odziedziczył to po swoim przybranym Ojcu, czyli smoku o imieniu Nateris. Bardzo często trenował, aby przewyższyć swojego mistrza Makarova, który jest mistrzem Fairy Tail. Jeikobu strasznie lubi swojego starszego kuzyna Hidariego, ktorego spotkał w Fairy Tail. Chłopak bardzo lubi walczyć z Natsu choć zawsze z nim przegrywa.

WyglądEdytuj

Chłopiec ma Niebieskie włosy i piwne oczy. Jak na swój wiek nie jest wysoki i nosi ciągle różne ubrania. Na prawej ręce pomiędzy dłonią a łokciem widać jego znak Fairy Tail. Jeikobu jest słabo zbudowany i nie jest zbyt silny, ale bardzo dobrze panuje nad swoją magią.

Magią Jeikobu jest Magia Mrocznego Zabójcy Smoków, którą nauczył go Nateris Mroczny Smok, czyli przybrany ojciec Jeikoba. Gdy chłopiec nie ma sił walczyć, a jest noc może zjeść powietrze i odzyskuje siły.

  • Żelazna pięść Mrocznego Smoka (ダークドラゴンの鉄の拳 The iron fist of the Dark Dragon.) Pięść Jeikoba pochłania ciemność, którą mało co może pokonać. Tą techniką jak narazie powala wszystko.
  • Ryk Mrocznego Smoka (ダークドラゴンの咆哮 The roar of the Dark Dragon.) Z buzi chłopca wylatuje strumień ciemności zadający wielkie obrażenia wrogowi.
  • Cięcie Mrocznych Skrzydeł Smoka (ダークドラゴンの翼を切断 Cutting the Dark Dragon Wings.) Jeikobu tworzy wielkie mroczne skrzydłe, które mogą przeciąć praktycznie wszystko.

PrzeszłośćEdytuj

Jeikobu, gdy był dzieckiem jego rodzice zginęli i od tego czasu podróżował po świecie. Chłopiec był juz u kresu sił i myślał, że zginie. Jednak pewnej nocy porwał go smok, który był dla niego bardzo miły i opiekuńczy. Nauczył go czytać, pisać i co najważniejsze wyszkolił go na prawdziwego Zabójce Smoków. Jeikobu nazywał go swoim tatą, a zwał się on Nateris. Niestety pewnego dnia smok zniknął bez słowa i pozostawił chłopca. Jeikobu po 4 dniach znalazł się w Magnolii i szukał gildii. Dowiedział się, że znajduje się tam Fairy Tail, czyli gildia Magów. Chłopak odrazu się tam wybrał i dołączył do gildii, a co najdziwniejsze spotkał tam swojego kuzyna, czyli Hidari Pakku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki