FANDOM

JohnnyWestFullbody
Johnny West
Inaczej zwany

Niebiański Brat

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna Mężczyzna

Kolor Włosów

Brązowe

Kolor Oczu

Czarne

Status Profesjonalny
Przynależność

Amorwingssymbolmini Gildia Amor Wings

Zawód

Mag

Status personalny
Statut

Aktywny

Krewni

Harry West (bliźniak)

Magia
Magia

Niebiańska Magia

Johnny West - jest jednym z magów biorących udział w magicznym turnieju i członkiem Gildii Amor Wings

WyglądEdytuj

Johnny jest średniego wzrostu dobrze zbudowanym młodzieńcem o czarnych oczach i brązowych włosach. Na plecy ma zarzucony czarny płaszcz z niebieskimi zapięciami sięgającymi mniej więcej do klatki piersiowej a dalej mocno rozwarty, sięga za kolana. Na nogach nosi czarne sandały i białe niby balladyny. Na nadgarstku trzyma szczęśliwą niebieską frotkę.

OsobowośćEdytuj

Chłopiec jest pełny zapału podobnie jak jego bliźniak i mimo, że zarówno w wyglądzie jak i zachowaniu niemal się nie różnią to często się ze sobą kłócą a cechą, która ich różni to zainteresowania, Harry uwielbia wszelkie sporty a Johnny jest artystą.

FabułaEdytuj

Wraz ze wszystkimi członkami swojej drużny chłopiec wszedł na arenę festiwalu, ale chwała i gloria nie trwały za długo gdyż bliźniacy zaczęli się kłócić czego następstwem była delikatna kompromitacja, oczywiście nie tak wielka jak wygwizdanie fairy tail. Po ogłoszeniu nazwy pierwszego zadania "chowanego" drużyna zaczęła rozmyślać kto powinien wziąć udział i choć zarówno Johnny jak i jego brat chciał rozpocząć dobrą passę pozwolili zrobić to Yumi, która lepiej powinna sobie poradzić w kryciu się.

Niebiańska Magia - mało znana magia, jedna z zapomnianych. Magie pochodne od niej to Magia Niebiańskiego Zabójcy Smoków i Bogów daje możliwości zarówno leczenia siebie jak i kogoś, ale nie leczy własnego zmęczenia (cudze tak), niestety nie pozwala na regenerowanie many przez wchłanianie żywiołu.

Atak
5/5
Obrona
5/5
Szybkość
4/5
Inteligencja
5/5
Artysta
5/5

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki