FANDOM

W budowie.png
Kaizo Kutshiki
Wymowa

Kajiuzo Kutshikuji

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

16 lat

Kolor Włosów

Niebieskie

Kolor Oczu

Zielone

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol.png Gildia Fairy Tail

Zawód

Mag

Bazy operacyjne

Drugi Budynek Gildii Fairy Tail(dawniej)
Trzeci Budynek Gildii Fairy Tail

Status personalny
Statut

Aktywny

Magia
Magia

Magia Demonicznej Ręki

Kaizo Kutshiki jest jednym z magów Fairy Tail

WyglądEdytuj

Kaizo to średniego wzrostu chłopak, dobrze zbudowany. Posiada krótkie, czarne włosy, oraz zielone oczy. Ma krótki , biały nos, którzy często jako jedyny wystaje spod jego mroku, który tworzy jego kaptur. Ubrany jest w luźne, białe spodnie, ciało zawinięte ma bandażami, które przykrywa jego czarny płaszcz z białem znakiem gildii na barku, zapięty do pasa.

CharakterEdytuj

Kaizo jest małomówny i tajemniczy. Ma mocno ograniczone zaufanie do ludzi, nawet do tych z Gildii. Jego wypowiedzi są zwykle jednosłowne. Zawsze w walkach analizuje sytuacje i dopiero potem wkracza, jednak jego analizy trwają bardzo krótko. Nawet, jeśli zanalizuje, że ma większość szans na przegraną, wkracza do walki, ponieważ nikogo nie zostawi w potrzebie. Nie robi niczego pochopnie. Jego największą wadą jest to, ze nie umie przegrywać. Jednak, przez wzgląd na swoją magie, nie może się denerwować, ponieważ wtedy traci nad sobą kontrole i jego demoniczna ręka zaczyna się rozrastać, co powoduje ogromny ból.

HistoriaEdytuj

Aktualnie jego historia jest nieznana.

Moce i UmiejętnościEdytuj

Magia Demonicznej Ręki: Magia ta rozsypuje wszystko, czego dotknie "demoniczna ręka". Można także nałożyć pancerz, który dodaje siły oraz zręczności. Magia ta nie rozsypuje istot żywych. Kaizo nazywa tą magię przekleństwem.

EkwipunekEdytuj

Niezniszczalny: Miecz Kaizo. Posiada białą rękojeść, oraz czarne, długie, nieszerokie ostrze, ostro zakończone. Nic niewiadomo na temat jego umiejętności.

StatystykiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

CytatyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki