FANDOM

W budowie
{{{image}}}
Katja
Kanji

かしゃ

Wymowa

Kasha

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta Kobieta

Wiek

12

Wzrost

140cm

Waga

40kg

Urodzony

30 czerwiec

Kolor Włosów

Ciemne niebieskie

Kolor Oczu

Brązowe

Grupa Krwi

ARh+

Status Profesjonalny
Przynależność

Mermaid Heels symbol Mermaid Heel

Poprzednia Przynależność

Brak danych

Lokalizacja Znaku Gildii

Prawe ramię

Zawód

Mag

Poprzedni Zawód

Brak danych

Drużyna

Drużyna Mermaid Heel

Drużyna Millianny

Poprzednia Drużyna

Brak danych

Partner(-zy)

Millianna

Status personalny
Status

Aktywny

Magia
Magia

Magia Gwiezdnych Duchów

Katja (かしゃ, Kasha) jest magiem Gwiezdnych Duchów oraz członkinią żeńskiej gildii Mermaid Heel.

Wygląd Edytuj

Katja jest niską, szczupłą dziewczynką o ciemnych, krótkich włosach i brązowych oczach. Nosi prostą, biało-niebieską sukienkę bez rękawów. Katja chodzi w czarnych sandałach. Na każdej ręce nosi po jednej srebrnej opasce. Katja przypomina Wendy Marvell.

Osobowość Edytuj

Katja jest bardzo nieśmiała i skryta w sobie, jednak jest bardzo zdeterminowaną osobą, która wie, czego chce w życiu. Często się śmieje i jest pomocna dla swoich przyjaciół. Często potyka się na równym podłożu. Katja jest miła i życzliwa. Kocha swoje duchy, tak samo jak one kochają ją. Często Katja pokazuje, że jest bardzo dziecinna i głupia w pozytynym tego słowa znaczeniu.

Umiejętności Edytuj

Magia Gwiezdnych Duchów- Katja potrafi przywołać Gwiezdne Duchy dzięki specjalnym kluczom. Duchy te mają różne postacie i żyją one w innym wymiarze. Poszczególne duchy mają swoje wymagania np. aby przywołać Wodnika, trzeba być w pobliżu wody. Gwiezdne Duchy podczas zawierania kontraktu z ich właścicielami ustalają, kiedy mogą zostać przyzwane. Kontrakt może być rozwiązany, gdy właściciel danego klucza zostanie zaaresztowany, umarł lub za porozumieniem obu stron.

  • Brama Dłuta-Caelum- Katja potrafi przywołać Gwiezdnego Ducha, który
    Caelum przyzwany

    Katja przywołuje Caelum

    wygląda jak mechaniczna kula z aureolą nad sobą. Caelum jest zdolny do tranformacji w miecz, karabin strzelający laserami lub statyw skanujący wrogów. Z początku klucz ten należał do Angel, ale Katja znalazła go w rzece niedaleko jej domu. Caelum nie potrafi mówić, lecz prawdopodobnie ma uczucia. Katja wspomniała, że rozumie go nawet bez słów.
  • Brama Canis Minor-Nikora- Katja przywołuje Gwiezdnego Ducha wyglądającego jak mały, zielony stworek z długim, szpiczastym nosem. Nie nadaje się on ani do ataku, ani do obrony, ale Katja lubi go, ponieważ jest on wspaniałym towarzyszem i przyjacielem.
  • Brama Północnego Krzyża-Cruxo- Katja nabyła klucz, dzięki któremu może przywołać brata Południowego Krzyża. Potrafi on wyszukiwać informacji o Gwiezdnych Duchach i ich właścicielach, a nawet przewidywać przyszłość. Wygląda on jak duży, srebrny krzyż ubrany w brązowy kożuch oraz apaszkę z napisem 'zimny' (jap.samui).

Historia Edytuj

Klucz Gwiaździstego NiebaEdytuj

Odzyskanie utraconych mocyEdytuj

Phantom FeetEdytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki