FANDOM

Kira Hasegawa - zwana też jako „Ludzki Exceed”. Należy do Gildii Fairy Tail. Należy do do Drużyny P.K.

{{{image}}}
Kira Hasegawa
Inaczej zwany

Ludzki Exceed (przez wszystkich)

Charakterystyka
Rasa

Człowiek (2/4)

Exceed (2/4)

Płeć

Kobieta Kobieta

Wiek

14

Wzrost

159

169 (wersja bojowa)

Waga

53.5

50 (wersja bojowa)

Urodzony

Rok X771

Kolor Włosów

Ciemny brąz

Kolor Oczu

Jedno błękitne, drugie zielone

Grupa Krwi

Rh +

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol Fairy Tail

Lokalizacja Znaku Gildii

plecy

Drużyna

Drużyna P.K.

Partner(-zy)

Pedra

Irina

Nalu

Status personalny
Statut

Aktywna

Krewni

Rodzice (nieznani)

Sharp (przybrany ojciec)

Sissi (przybrana matka)

Irina (przybrana siostra)

Magia
Magia

Aera

Zmiana formy bojowej

Transformacja w exceeda

Bronie

Miecz

Wygląd Edytuj

Normalny Edytuj

Kira jest dość niską i niezbyt drobną dziewczyną (a przynajmniej według niej). Ma średnie jednak wiecznie wpadające do oczów, ciemnobrązowe włosy, wtapiające się w kolor czarny. Zazwyczaj ubrana w krótkie spodenki i bluzkę z krótkim rękawem zasłoniętą skórzaną kurtką. Jest też dość blada, chociaż często przebywa na dworze, ale stara się unikać słońca. Ma błękitne z domieszką zieleni oczy. Jej znak przynależności do gildii znajduje się na plecach. Nosi przy sobie także czarny plecak, w którym trzyma swój ekwipunek.

Forma bojowa Edytuj

W formie bojowej Kira jest wyższa i bardziej smuklejsza. Wygląda wtedy też na starszą. Jej włosy są wtedy dłuższe i związane w kitkę. Ubrana jest w zbroję podobną do tej co nosi Erza.

Exceed Edytuj

Jako exceed ma brązowe futro z białym podbrzuszem i ogonem. Dalej nosi czarną skórzaną kurtkę jak i bluzkę z krótkim rękawem oraz spodenki z krótkimi nogawkami.

Osobowość Edytuj

Kira jest to dość nieśmiała, a także wstydliwa dziewczyna. Bardzo często można zauważyć to, że się jąka albo jej wadę wymowy. Często w stosunku do nowo poznanych osób jest podejrzliwa, nieufna i wrogo nastawiona. Jednak gdy ją się bliżej pozna okazuje się być lojalną, a także pomocną i sympatyczną osobą. Szybko przywiązuje się jednak do osób, które lepiej pozna i traktuje ich jak przyjaciół. Jest ich w stanie chronić nawet jeśli sama ma ucierpieć. Dość niezdarna, lekko wrażliwa, ale i też opiekuńcza w stosunku przyjaciół. W stosunku do wrogów jest bardzo nieprzyjazna i lubi ich atakować. Nie lubi się stroić jak i malować się, preferuje za to naturalny wygląd. Nie reaguje na, podrywy chłopaków, które ją irytują albo nie zwraca na nie uwagi...chociaż trochę ją zawstydzają. Czasem neutralna, w niektórych sytuacjach. Za bardzo nie lubi podnosić głosu,ale gdy się wkurzy potrafi się wydrzeć na całe gardło. Ma też dużo kompleksów i często uważa, że przynosi pecha. Łatwo ją sprowokować, zwłaszcza tym, że większość osób uważa jej zachowanie za słodkie. Jest też lekko zboczona. Denerwuje ją też to gdy inni w stosunku niej są nad opiekuńczy, ponieważ jak to sama określa sama sobie potrafi radzić. Uwielbia śledzić innych co jej nawet nieźle idzie. Często wysłuchuje historie starszych członków „Fairy Tail” albo sekrety innych. Niekiedy lubi się do wszystkiego wtrącać, przez co jest często upominana. Często ze swoich błędów i nauk bierze wnioski jak i z historii starszych członków Fairy Tail.

Kiedy występuje przed kimś jest zupełnie inna. Jest pewna siebie, w ogóle się nie jąka, jej wada wymowy znika i jest pewna tego, że to dobrze zrobi. Ale tak głównie jest gdy jest sama , ale ogólnie to woli występować z innymi.

Historia Edytuj

Dzieciństwo Edytuj

Nie wiadomo co się stało z rodzicami Kiry, zginęli w niewyjaśnionych okolicznościach w Extalii gdy Kira przyszła na świat w roku X771. Jako bobas została przygarnięta pod dach przez parę Exceed’ów – Sissi i Sharp’a , którzy traktowali ją jak własną córkę. Uczyli ją typowej magii dla Exceed’ów. Jednak z powodu tego, że człowiek rzadko był spotykany w Extalii, byli niekiedy szykanowani, ale nie zostali wygnani z kraju, ponieważ królowa zauważyła, że dziecko wychowywane przez exceedy nie zagraża im. Kira była również szykanowana przez młode Exceedy, które również się z niej naśmiewali, ponieważ często się potykała o wszystko oraz z tego powodu, że gorzej wychodziła jej nauka ich magii. Kira z tego powodu chciała się poddać i zaprzestać nauki od swoich przybranych rodziców. Rodzice ją próbowali przekonać do tego aby nie zaprzestała nauki magii, ale bez skutku. Wszystko zmieniło spotkanie Rin – szarego exceeda, która stała się jej najlepszą przyjaciółką. Razem z Rin doskonaliły swoje umiejętności i często spędzały razem czasem bawiąc się na różne sposoby. Wszystko jednak zmieniła śmierć Rin, gdy ścigała się z innymi exceed’ami.

Dziewczyna bardzo przeżyła śmierć przyjaciółki, czuła się winna za jej śmierć, że nic nie zrobiła, jednak dalej szkoliła się jeśli chodzi o magię Exceedów. Po pewnym czasie postanowiła pokazać to młodym exceedom, które jej dokuczały, a także były współodpowiedzialne za śmierć Rin. Exceedy były pod wrażeniem jej umiejętności magicznych, że nawet chciały z nią zacząć przyjaźnić. Jednak Kira ich odrzucała, pamiętając co jej kiedyś robili i, że przez nich Rin zmarła. Jednak inne exceedy zaczęły znów przyjaźnie traktować jej przybranych rodziców, gdy dowiedziały się od swoich dzieci o umiejętnościach Kiry.

Opuszczenie Extalli Edytuj

Pewnego dnia dowiedziała się, że będzie mieć młodszą siostrę. Kira z tego powodu nawet bardzo się ucieszyła, chociaż wolałaby mieć brata…dodatkowo starszego. Dziewczynka często rozmawiała z jajkiem, a mianowicie ze swoją młodszą siostrą.

Jajko jednak miało być zabrane od jej rodziców, ponieważ królowa Extalii miała jajka wysłać na ziemie w celu zwalczenia Smoczych Zabójców, jednak prawda była inna o czym dziewczynka wiedziała. Kira też miała zostać wysłana, ponieważ królowa uznała, że byłoby lepiej gdyby żyła wśród innych ludzi, a poza tym…Kira nie chciała rozstawać się ze swoją młodszą przybraną siostrą jeszcze w jajku. Sissi i Sharp byli przeciwni wysłaniu swojej córki na ziemie, jednak błagania na nic się nie zdały.

Kira wraz z innymi jajkami została wysłana na ziemie. Trafiła do jednej z części lasu miasta Magnolii. Dziewczyna błąkała się tam wraz z jajkiem, poznawała także inne zwierzęta, ale na widok ludzi uciekała, chociaż wiedziała, że jest również człowiekiem, ale czuła się exceedem.

Pewnego dnia dziewczynka dowiedziała się od zwierząt, że do lasu wszedł ponownie jakiś człowiek. Kira nie wiedząc co zrobić ukryła się na jednym z okolicznych drzew. Niestety przez swoją niezdarność spadła z drzewa jednak udało jej się wyczarować skrzydła i uratować siebie wraz z jajkiem przed upadkiem. Po zobaczeniu człowieka, którym okazał się…Gray. Chłopak był zdziwiony dziwną umiejętnością dziewczyny, ale nie chciał jej też zostawić samej w lesie. Był jednak problem…Kira nie chciała z nim gdziekolwiek iść bojąc się, że coś jej zrobi oraz jej siostrze. W końcu jednak udało mu się ją złapać i zaprowadzić do gildii. W czasie drogi dużo jednak ze sobą rozmawiali, wtedy przekonała się, że Gray nic jej nie zrobi i jest nawet miłym człowiekiem, ale wciąż miała do niego mało zaufania.

Po dojściu do Gildii, Gray poszedł porozmawiać z Makarov zostawiając na chwilę Kire samą, która była przerażona nowym otoczeniem. Po krótkiej chwili Gray przyszedł mówiąc, że Kira może pozostać

Fairy Tail Edytuj

Kira zaczęła bardziej ufać Gray’owi, którego nawet zaczęła traktować jak przyjaciela. Poznała również Pedrę – jej rówieśniczkę, która była magiem zabójcy smoków...gwiezdnego zabójcy smoków. Kira z początku dość nieufna w stosunku do niej, udało się pomiędzy nimi znaleźć wspólny język, a nawet stały się przyjaciółkami…najlepszymi przyjaciółkami, a nawet zaczęły się traktować jak siostry. Drugim szczęśliwym wydarzeniem było wyklucie się z jaja Iriny – młodszej, przybranej siostry Kiry. Okazało się także, że w tym samym czasie wykluł się się exceed Pedry, który był płci męskiej. Pedra nazwała go Nalu.

Fabuła Edytuj

Saga Nowy Początek Edytuj

Saga Praca Edytuj

Magia i Umiejętności Edytuj

Aera (翼 Tsubasa) – Kira tak samo jak inne exceedy, potrafi wyczarować sobie białe anielskie skrzydła. W porównaniu do exceedów może przenosić max. dwie małe osoby bądź jedną większą. Czas trwania jest również ograniczony.

Zmiana formy bojowej – Kira potrafi zmienić się w razie niebezpieczeństwa w siebie formę bojową.

Transformacja w exceeda – ta umiejętność powstała u niej przez przypadek gdy zamiast z formy bojowej przemieniła się w exceeda. Ta forma jej również pomaga w wykonywaniu zadań, do których są potrzebne exceedy. Ta forma nie działa jednak w wersji bojowej.

Inne Edytuj

Walka - kiedy Kira, nie jest w stanie lub nie chce jej się używać swojej magii, używa swoich umiejętności walki, które uczy się od Pedry.

Ekwipunek Edytuj

Miecz - należy do jednego z jej ekwipunków. Zawsze nosi go w czarnym plecaku. W czasie treningów nim walczy, ale najczęściej korzysta z niego w formie bojowej.

Łuk i strzały - są one jej ekwipunkiem. Korzysta z niego gdy nie jest w formie bojowej, a także na treningach.

Ryba - w plecaku zawsze ma jakąś rybę, dla siebie, bądź dla Iriny.

Relacje Edytuj

Przybrani rodzice Edytuj

To oni wychowali Kirę, która zawsze miała do nich szacunek. Gdy tylko nauczyła się mówić i większość rzeczy rozumieć, Sharp i Sissi powiedzieli jej kim jest naprawdę. Dziewczyna jednak dalej traktowała ich jak rodziców, chociaż zastanawiała się co mogło stać się z jej prawdziwymi rodzicami. Uczyli ją również mówić jak i chodzić.

To oni uczyli ją tajników magii typowej dla exceedów i byli z niej bardzo dumni gdy tą magię coraz bardziej opanowywała. Byli zrozpaczeni gdy Kira oraz ich córka jeszcze w jajku miały zostać wysłane na ziemię.

W sagach Kira często wspomina o swoich przybranych rodzicach nie tylko przy Irinie, ale i też przy innych. Ma nadzieję, że jeszcze się spotkają.

Pedra Edytuj

Pedra i Kira poznały się gdy, ta druga przez przypadek wywróciła się prawie upuszczając jajo Iriny. Pedra szybko złapała jajo i oddała dziewczynie. Kira jedynie podziękowała cicho i już miała odejść gdy dziewczyna ją zatrzymała, mówiąc, że ona też ma takie jajo i postanowiła jej to pokazać.

Obecnie dziewczyny traktują się jak najlepsze przyjaciółki, a nawet jak siostry. Prawie nigdy ze sobą się nie rozłączają, tworzą nawet ze swoimi exceedami drużynę nazwaną imicjałami pierwszych liter imion założycielek. Pedra również uczy Kirę umiejętności walki jak i często doprowadza do porządku. Często też chodzą do lasu aby tam odpocząć, bądź poszukać jakiś zwierząt. Dziewczyna często jednak karci Kire, ale i tak się o nią martwi i za wszelką cenę chcę ją chronić, Kira tak samo ją traktuje i zrobiłaby wszystko żeby Pedrze nic się nie stało. Często lubią też przedawkowywać słodycze, co kończy się tym, że zaczyna im odwalać.

Gray Edytuj

Poznali się w dość nietypowych okolicznościach. To on znalazł Kirę w lesie zauważając u niej nietypowe umiejętności magiczne (chodzi o skrzydła) i chciał ją zabrać do gildii. Niestety dziewczyna wciąż mu się wyrywała bojąc się, że coś jej zrobi jak i jajku. Jednak kiedy aera się wyczerpała, mógł ją w końcu złapać.

W czasie drogi do gildii dużo ze sobą rozmawiali, wtedy także Gray...jako pierwszy z ludzi odkrył, że została wychowana przez exceedy, dlatego u niej takie nietypowe umiejętności magiczne. Również Kira przekonała się, że chłopak jest dobrym magiem i nic jej jak i jajku nie zrobi, jednak wciąż miała w stosunku do niego mało zaufania.

To dzięki jemu, mogła pozostać w gildzie. Gray nauczył ją pisać, a także chciał u niej doskonalić umiejętności magiczne.

Kira obecnie traktuje go jak dobrego przyjaciela i podziwia jego umiejętności, chociaż...bardziej podziwia umiejętności Natsu, co Gray'a można zauważyć trochę denerwuje.

Irina Edytuj

Jest ona exceedem, a także siostrą Kiry. Gdy Irina była w jajku dziewczyna cały czas się nią zajmowała, chciała ona chronić swoją siostrę. Wyklucie latającego kota, przyniosło jej wielką radość.

Nalu Edytuj

Rin Edytuj

Reszta gildii Edytuj

Wrogowie Edytuj

Cytaty Edytuj

,,-Zostaw moich przyjaciół!"- podczas walki.

,,-Ale ja kiedy nie potrzebuje opieki..."- do Erzy.

,,- Słuchajcie!Nie ważne czy jesteśmy exceedami czy ludźmi. Wszyscy jesteśmy tacy sami...a co Nas łączy?Wspólne cechy charakteru. Pamiętajcie...nie zwracajcie uwagi na rasę czy wygląd...patrzcie się na to co macie w sercach."-podczas przemówienia.

,,-To przeze mnie..."-po przegranej walce.

,,-Czemu muszę być taka niska?Żeby przytulić się do kogoś wyższego muszę stawać na palcach."- do siebie w myślach.

Ciekawostki Edytuj

  • Z charakteru i z wyglądu jest lekko wzorowana na autorce.
  • Ma uczulenie na pyłki kwiatowe.
  • Nie lubi słońca, ponieważ razi ją po oczach, ale lubi lato.
  • Lubi śpiewać jak i rysować, ale uważa, że za dobrze to jej nie wychodzi.
  • Ma kompleksy z powodu swojego wzrostu, piersi i wagi.
  • Często musi być doprowadzana do porządku przez Pedre.
  • W swoich snach często widuje Rin.
  • Nie przepada za obcymi ludźmi.
  • Chciałaby się dowiedzieć, co stało się z jej prawdziwymi rodzicami.
  • Odwala jej po słodyczach, tak samo jak Pedrze.
  • Gray ją nauczył pisać.
  • Ludzie podejrzewają ją, że coś czuję do Pedry.
  • Jest fanką Natsu, Gray'a jak i Erzy.
  • Według karty gildii lubi słodycze, spędzać czas ze swoimi przyjaciółmi i rysować, zaś nie lubi gdy ktoś naśmiewa się z jej magii, występów publicznych i obcych ludzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki