FANDOM

X
Ten artykuł został porzucony.
Autor zrezygnował z edycji tego artykułu, jednakże nie godzi się na jego usunięcie. Być może kiedyś znów zainteresuje się tym dziełem.
Lisbeth
Lisbeth
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta Kobieta

Wiek

18 lat

Urodzony

1 grudnia X773 roku

Kolor Włosów

Fioletowe

Kolor Oczu

Niebiesko-fioletowe

Status Profesjonalny
Zawód

Mag

Drużyna

Duet Deszczowej Mgły

Partner(-zy)

Albus

Bazy operacyjne

Królestwo Fiore

Status personalny
Statut

Aktywna

Magia
Magia

Magia Mglistego Zabójcy Smoków

Lisbeth to partnerka Albusa oraz członkini Duetu Deszczowej Mgły.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

HistoriaEdytuj

FabułaEdytuj

Saga Las DźwiękuEdytuj

Lisbeth po raz pierwszy pojawia się tuż przed debiutem Albusa, kiedy to na głównym gościńcu w lesie pojawia się białowłosy mężczyzna. Opuszcza koronę złotolistnego drzewa, która przez moment stanowiła zarówno bazę jak i miejsce obserwacji ruchów przeciwnika. Bez namysłu atakuje anioła liczną bronią. Mimo to przeciwnik zdaje się być za silnym rywalem do walki 1 na 1 z osiemnastoletnią Lisbeth. W chwili, kiedy zostaje przez niego odepchnięta, z odsieczą rusza Albus, który chroni ją i siebie przed świetlistymi drobinami przeciwnika.[1] Daje jej znak, aby ruszyła do ataku z pomocą zaklęcia.

Wtedy właśnie objawia się wraz ze swoją magią. Stara się ukryć siebie w mgle, raniąc w międzyczasie rywala. Tym razem nawet smocza siła nie pomaga, gdyż nic nie może umknąć oczom niezwykłego wroga. Nie chodziło o jej ataki, lecz o ujawnienie się "intruzów" przez obserwującego walkę Verusa.[1]

Albus najwidoczniej nie jest zadowolony na widok trójki magów, co denerwuje Lisbeth. Dziewczyna stara się go uspokoić, ale jej trud jak zwykle nie przynosi oczekiwanych efektów.[1] Przestaje dopiero, kiedy 24-latek widzi jej chęć spojrzenia mu w oczy.

Walki i WydarzeniaEdytuj

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

StatystykiEdytuj

OdniesieniaEdytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Saga Las Dźwięku, Rozdział 1

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki