FANDOM

X.png
Ten artykuł został porzucony.
Autor zrezygnował z edycji tego artykułu, jednakże nie godzi się na jego usunięcie. Być może kiedyś znów zainteresuje się tym dziełem.
Lousie Forest.png
Lousie Forest
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Wiek

17 lat

Urodzony

31 grudnia X744 roku

Kolor Włosów

Czerwone

Kolor Oczu

Zielone

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol.png Gildia Fairy Tail

Zawód

Mag

Drużyna

Starry Night

Partner(-zy)

Alice Forest
Verus

Bazy operacyjne

Trzeci Budynek Gildii Fairy Tail

Status personalny
Statut

Aktywna

Krewni

Alice Forest (starsza siostra)

Magia
Magia

Magia Kart

Lousie Forest to młodsza siostra Alice, członkini Gildii Fairy Tail i drużyny Starry Night.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

HistoriaEdytuj

FabułaEdytuj

Saga Las DźwiękuEdytuj

Lousie zostaje zauważona podczas gry w karty z Caną.[1] Zaraz po tym widoku, Alice podchodzi do niej i chwyta za rękę, po czym dosłownie wyciąga ją z budynku.

Obydwie dziewczyny pojawiają się dosłownie chwilę później. Ich twarze są roześmiane. Oznajmiają, że właśnie słońce wyszło zza chmur. Wszyscy wychodzą z gildii, zostają tylko one i jak się później okazuje, Verus.[1]

Idą na drugie piętro, gdzie w zamkniętym pomieszczeniu znajdują się obiekty z dawnego budynku gildii. Sprzątają nieodwiedzany od siedmiu lat pokój, po czym wnoszą do niego pudło wypełnione kartami misji.[1] Przyczepiają je na tablicę. Znajdują wtedy zupełnie prostą, dobrze płatną misję, która nie mieści się już na tablicy. Cała drużyna podejmuje się temu zadaniu.

Są już blisko celu, kiedy w lesie natykają się na sprzeczkę pomiędzy aniołem w białym uniformie. Atakuje go wpierw osiemnastolatka, do której dołącza czerwonooki mężczyzna. Niestety, zostają nakryci przez Verusa. Anioł znika, a dwójka pozostałych magów nie jest zadowolona na ich widok, co widać po chłopaku o imieniu Albus.[1]

Walki i WydarzeniaEdytuj

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

StatystykiEdytuj

OdniesieniaEdytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Saga Las Dźwięku, Rozdział 1

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki