FANDOM

Lyla Blaze (jap. ライラブレイズ, Raira Bureizu) to żeński odpowiednik Luke'a Blaze'a.

GrayandLukeFemaleVersion.jpg

WyglądEdytuj

Lyla jest niską, zielonooką kobietą o zaokrąglonej sylwetce ciała. Jej włosy są koloru blond. Ogółem wyglądem przypomina Luke'a. Ma symbol gildii Fairy Tail koloru szkarłatnego prawej stronie klatki pierwsiowej. Jak większość Zabójców Smoków, podczas użycia magii widać na ciele Lyli łuski i nieco dłuższe siekacze, które mogłyby przegryźć wszystko.

MetaformomagiaEdytuj

Lyla tak jak jej męski odpowiednik jest metaformomagiem - osobą, która może zmieniać kolor oczu lub włosów. W przypadku dziewczyny może ona zmieniać kolory oczu zależnie jak się czuje (turkusowy kolor oczu - spokojny, srebrny - senny, fioletowy - smutny, różowy - zawstydzony, czerwony - wściekły, wesoły (szalony) - żółty). Czasami można zauważyć, że włosy Lyli ciemnieją, a czasami stają się jaśniejsze niż przedtem.

UbiórEdytuj

Lyla nosi czarną kamizelkę odsłaniającą biust, białe spodnie i klapki.

OsobowośćEdytuj

Jeśli chodzi o charakter to tym różni się od swojego odpowiednika. Jest zawsze spokojna i wyluzowana. Nie miesza się w bójki i bijatyki między przyjaciółmi. Ma duży temperament. Ma duże poczucie humoru i potrafi zjeść tyle samo co Luke.

Zobacz artykuł - Magia Szkarłatnego Zabójcy Smoków.

Reszta wkrótce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki