FANDOM

Magia Świetlistego Zabójcy Smoków (マジックシャイニングドラゴンスレイヤー, Majikku Shainingu Doragon Sureiyā) - magia typu Caster oraz rodzaj Magii Smoczego Zabójcy, wykorzystywana przez Atsushiego Takakurę. Jak sama nazwa wskazuje, używa ona światła do walki.

OpisEdytuj

Magia została opracowana całkowicie przez jej jedynego władającego, Atsushiego. Podczas jej stosowania, organizm używającego nie ulega zmianom, za wyjątkiem uzyskania lekkiego połysku skóry, wyostrzenia wzroku oraz uspokojenia oddechu. Takakura opracował podstawy tej magii u boku tajemniczego maga K., zaś później dopracowywał ją samotnie przez kilka następnych lat.

Umiejętności tej magii nie służą raczej bezpośredniej walce ani tym bardziej destrukcji. Efekt wizualny każdego z zaklęć jest inny, różni się nawet w zależności od stanu rzucającego, a także celu (o ile jest); widok jest jednak powiązany z celem zaklęcia, wyjątkiem jest Cichy Krzyk Świetlistego Smoka, gdy to nie ma żadnego efektu ani wizualnego, ani dźwiękowego. Dodatkową zdolnością, którą gwarantuje ta magia jest możliwość manipulacji światłem w nieznacznym stopniu, umożliwiająca jednak zdezorientowanie większości przeciwników.

Sama magia działa zależnie od uczuć i aktualnego stanu psychicznego Atsushiego, dla jej pełnego wykorzystania należy zachować pełen spokój i opanowanie. Każde, choćby lekkie zdenerwowanie osłabia moc magii, a więc i zaklęć. Ciekawą i bardzo potrzebną zdolnością, zapewnianą przez Magię, jest możliwość chwilowego zniknięcia.

Zaklęcia /zalążek/Edytuj

Blask Świetlistego SmokaEdytuj

Strzela świetlistym promieniem w celu oślepienia przeciwnika

Cichy Krzyk Świetlistego SmokaEdytuj

Przeszukuje dany obszar dla odnalezienia celu

Chłonięcie Świetlistego SmokaEdytuj

Wzmacnia zaklęcia, pochłaniając energię słoneczną z okolicy.

Płomień Świetlistego SmokaEdytuj

Nagrzewa dzięki energii słonecznej punkt, by móc przekazać jego ognistą energię dalej, bądź samemu jej użyć

Ucieczka Świetlistego SmokaEdytuj

Zapewnia chwilową niewidzialność, dzięki sfałszowaniu przepływu światła.

Kradzież Świetlistego SmokaEdytuj

Usuwa na bieżąco przez krótki czas światło z linii wzroku przeciwnika, powodując u niego całkowite, chwilowe oślepienie

Wystrzały Świetlistego SmokaEdytuj

Atakuje przeciwnika w jego słabe punkty (o ile znane), by możliwie jak najskuteczniej uniemożliwić mu dalszą walkę.

Pakerskie Bicki Świetlistego SmokaEdytuj

Kumuluje moc światła w celu zwiększenia siły fizycznej oraz masy mięśniowej celu.

Kanapka z Świetlistego SmokaEdytuj

Manipuluje światłem, tworząc iluzję nieskończonych ilości kanapek w danym obszarze.

Oko Świetlistego SmokaEdytuj

Zbiera światło w jedno z oczu, po czym wystrzela je z prędkością światła w cel, tworząc potężną eksplozję.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki