FANDOM

Brak.png
Magia Żelaznego Wodnika
Infomacja
Rodzaj

Magia Caster

Typ

Magia Żywiołów

Użytkownicy

Elis Middleton

Magia Żelaznego Wodnika to Magia Caster typu Żywiołów wykorzystywana przez Elis Middleton.

OpisEdytuj

Magia ta pozwala użytkownikowi na korzystaniu z dwóch magii: Magii Wody oraz Magii Żelaza. Używanie ich oddzielnie na raz jest jednak trudne, dlatego też większość użytkowników tej magii łączy ze sobą dwie dłonie, zanim jeszcze stworzy magiczne kręgi. Z lewej dłoni użytkownika wydostaje się woda, z prawej żelazo. Po połączeniu obydwu dłoni łączą się także owe żywioły, która przyjmują formę nieco bardziej gęstej cieczy w szarej barwie. Mimo to, nadal jest to woda, gdyż nie zachodzi w niej przemiana chemiczna. Ową formę zawdzięcza tym, iż małe drobinki żelaza unoszą się w wodzie.

Magia ta znana jest nei tylko z jej słynnego wyglądu, lecz także z siły, dzięki której pradawni magowie byli doceniani przez Królestwo Fiore. W naturze nie występuje coś takiego jak "ostra woda", jej stan ciekły może jedynie poobijać ciała lub przechowywać cel w sobie tak długo, aż się utopi. Magia Żelaznego Wodnika umożliwia także kaleczenie wroga, co wyjaśnione jest istnieniem w niej ostrych drobinek żelaza.

SpórEdytuj

Od wielu lat trwa spór na temat istnienia Magii Żelaznego Wodnika na liście Zapomnianych Magii. Zdania na temat tego są podzielone; niektórzy twierdzą, iż jest to zaawansowana Magia Caster, tak więc użytkowników jej jest mało, inni zaś głoszą, że z powodu faktów historycznych została ona zapomniana, a tylko nieliczni zdołali opanować dawny typ magii. Obydwie strony mają rację. Magia ta jest zarówno trudna do opanowania z powodu jej wysokiego poziomu, jednakże trudno jest ominąć fakt o licznych mordach na użytkownikach tych magii.

Charakterystyczny wygląd użytkownikaEdytuj

Po wyglądzie łatwo domyślić się, iż owa osoba używa tejże magii. Każdy jej użytkownik posiada szare włosy, w zależności od potęgi mogą być jaśniejsze lub ciemniejsze. Ludzie o ciemno-szarych włosach i zielonych oczach uważani są za potężnych, zaś o jasno-szarych włosach i niebieskich tęczówkach za słabszych. Wyjątkiem jest Elis, która posiada jasno-szare włosy, lecz zielone oczy. Jej potęga nie jest określona.

ZaklęciaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki