FANDOM

Shizen
Magia Bogów Natury
Kanji

自然神々魔法

Wymowa

Shizen Kamigami Mahō

Infomacja
Rodzaj

Magia Caster
Zapomniana Magia

Użytkownicy

Youmu Tanabata

Magia Bogów Natury jest starożytną magią bazującą na "wszystkim, co jest pod ręką"

ZaklęciaEdytuj

Czysta Woda z Suwa (諏訪清水 Suwa Shimizu) - Youmu wypuszcza z ust silny strumień wody.

Żelazne Koła z Moriya (洩矢鉄輪 Moriya Tetsuwa) - wytworzenie i rzucenie w przeciwnika pięciu gorących kół z żelaza.

Bogini Moriya (洩矢ノ神 Moriya-no-kami) - Youmu zostaje otoczona przez aurę fioletowych płomieni z kosmosu. Nikt nie może się przebić przez barierę.

2 Ukłony, 2 Oklaski, 1 Ukłon (二拝二拍一拝 Nihai-nihaku-ippai) - z ziemi powstają dwie kamienne ręce rozgniatające przeciwnika.

Żaba Przeciwko Wiatrowi i Wodzie (ケロちゃん風雨に負けず Kero-chan Fūu Ni Makezu) - Użytkownik unosi się w górę i rozsypuje deszczowe pociski.

Jadeit Okrutnej Rzeki (厭い川の翡翠 Itoikawa no Hisui) - Youmu generuje ogromną rzekę zalewającą przeciwnika.

Wąż Zjada Żabę (蛙は蛇に呑まるる Kaeru wa hebi ni nomaruru) - Wielki kamienny wąż zjada przeciwnika.

Pani Wielkie Kończyny (手長足長さま Tenaga-ashinaga-sama) - Youmu może dowolnie przedłużać swoje kończyny.

Czerwona Żaba (赤蛙 Akagaeru) - Użytkownik rozdziela się na 3 części i próbuje atakować przeciwnika.

Drzemka Żaby -Hibrenacja- (蛙休 -冬眠- Kaerukyū -Tōmin-) Youmu ukrywa się pod ziemią i regeneruje siły.

Bogini Plag [Mishaguchi-sama] (祟り神 -赤口さま- Tatarigami [Mishaguchi-sama]) - Używana tylko w ostateczności. Białe węże wydostają się z czerwonej mgły i rozgryzają przeciwnika.

Piekielnie Gorący Gejzer (獄熱の間欠泉 Gokunetsu no kanketsusen) - Youmu, otoczona falą ognia, rzuca się na przeciwnika.

Płazy Magmy (マグマの両生類 Maguma no ryōseirui) - Wytworzenie z ciała płonących żab.

Boska Bitwa ponad Ziemią (地球空中神戦 Chikyū Kūchū Shinsen) - Używana w ostateczności ze względu na duży drenaż energii. Polega na wytworzeniu tęczowych pocisków z nieba. Posiada limit czasowy.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki