FANDOM

Magia Czystości Krwi (Słówkapoj Apońsku) - wyłączna magia Thanva Shogi, dostępna tylko dla niego. Opiera się głównie na manipulacji krwią i niezbędnymi częściami organizmu antagonisty (bądź sojusznika), przez co jest nieskuteczna na potwory, które tejże krwi nie mają.

OpisEdytuj

Dzięki idealnej, czystej krwi Thanva, dostęp do tejże magii jest tylko u niego. Podczas wykonywania
K.jpg

Thanv Shogi używając magii

jakiegokolwiek zaklęcia z tejże magii, jego krew przyspiesza, a tętno dochodzi do kilku tysięcy uderzeń na sekundę; źrenice zachodzą krwią (co akurat jest ciężko widoczne), a ręce odruchowo zaciskają się w pięści.

Zdolności uzyskiwane dzięki magiiEdytuj

Kontrola krwi nie zawsze musi działać negatywnie. Możliwe jest lekkie uleczenie przeciwnika, bądź wzmocnienie zarówno jego siły fizycznej, jak i magicznej. Zaklęcie Łzawiącej Krwi umożliwia wzmocnić morale sojusznika, ale też pozwala złamać chęci do walki przeciwnika.

Antagonizm zaklęćEdytuj

Zaklęcia pasywne działające pozytywnie działają antagonistycznie z zaklęciami pasywnymi o efekcie negatywnym. W czasie, gdy towarzysz jest wspierany, niemożliwym jest osłabiać przeciwnika (aczkolwiek można go atakować bezpośrednio).

Sposoby używania magiiEdytuj

Osobny artykuł: Taktyki bitewne Thanva Shogi

Ze względu na wiele zaklęć o różnych działaniach, magia ma wiele, często nietypowych zastosowań, zależnie od miejsca i trybu walki, oraz skłonności przeciwnika.

Efekty uboczneEdytuj

By magia nie była zbyt silna, i nie zakrzywiła działania świata, ma ona silne efekty uboczne, jak chociażby silne limity używania zaklęć, oraz powoduje duże osłabienie fizyczne używającego. Prócz tego, wiele zaklęć, zarówno pasywnych, jak i aktywnych, ma chwilowe negatywne efekty.

ZaklęciaEdytuj

Pasywne:Edytuj

Zaklęcia pasywne działają przez konkretny, określony czas, wspierając, bądź wyniszczając cel.
R111.png

Krew Amnestii

  • Załamanie Kontroli
  • Zaklęcie powoduje utratę kontroli na cel, wywołując różne, wybierane dowolnie przez używającego magii efekty, z tych, które zaklęcie uniemożliwia.
  • Krew Amnestii
    • Niweluje w bardzo dużym stopniu uczucie nienawiści celu.
  • Łzawiąca Krew
    • Do pewnego stopnia modyfikuje morale celu.
  • Zamiana Krwi
    • Absorbuje część sił witalnych pierwszego celu, i przekłada na drugi przez określony okres czasu.
  • Przemiana Krwi
    • Potężny czar, umożliwiający modyfikować strukturę krwi celu, dając dostęp do bardzo silnej manipulacji wszystkimi siłami.
  • Muzyka Krwi
    • Wywołuje chwilową arytmię.

Aktywne:Edytuj

Zaklęcia aktywne działają tylko przez czas ich wykonywania, bądź mają bardzo krótki efekt pasywny.
Asdasd234.jpeg

Trzecie Rozbicie Krwi

GaleriaEdytuj

Osobny artykuł: Thanv Shogi/Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki