FANDOM

MFOP
Magia Flames of Purgatory
Kanji

煉獄の魔法の炎

Wymowa

Rengoku no Mahō no Monō

Infomacja
Rodzaj

Magia Caster

Typ

Magia Ognia

Użytkownicy

Dante Weakstone

Magia Flames of Purgatory - jest magią polegająca na manipulacje siedmioma różnymi płomieniami pochodzącymi z czyścica. Każdy z kolorów pomieni należy do innego upadłego anioła.

OpisEdytuj

Magia użwająca płomieni z czyścica, spalających wszelką materię nieorganiczną jak i organiczną należącą do grzeszników, jeśli osoba nie splamiła się grzechem, Rei nie jest w stanie spalić go stoimi płomieniami.  Płomienie Astarota słóżą do spalania grzeszników i tworzenia z nich, Płomienie Beelzebuba ogarniają użytkownika czarnym płaszczem, spodniami, koszulą, rękawiczkami, wszystko czego dotknie Rei płonie ogniem ten rodzaj płomieni jest o wiele silniejszy od płomieni Astarota, Płomienie Boga Płomiennej Burzy pozwalają na otoczenie się przez użytwkonika humanoidalnym gigantem stworzonym z magicznego ognia. Magia ta jest potężna, jednak jest pewien minus tej magii używając jej trzeba trzymać emocje w ryzach, należy być katem sprawiedliwości a nie mścicielem chcącym coś lub kogoś pomścić, jeśli złamie się to tabu to z biegiem coraz większego zatracenia się w nienawiści użytkownika zmienia się w demona pierwszymi objawami jest to że rośnie czarny z któtką kitką na końcu ogon, następnymi objawami są szpiczaste uszy wysoka agresja(zatracenie) i rozjeżdżanie się źerenic, z tego satnu praktycznie nie ma odwrotu jedynie osoby bliskie użytkownikowi są w stanie go przywrucić do porządku.

ZaklęciaEdytuj

Ogień Astarota:Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki