FANDOM

Hama bloodbends an elephant rat.png
Magia Krwi
Kanji

ブラッドマジック

Infomacja
Rodzaj

Magia Caster

Zapomniana Magia

Typ

Magia Żywiołów

Użytkownicy

Hiyori Yasutora

Magia Krwi jest jedną ze specjalnych technik, powiązanych z magią wody. Pozwala ona jej użytkownikowi na kontrolowanie płynów, zawartych w ludzkim ciele i tym samym - na manipulowanie daną osobą. Przez wielu, magia krwi uważana jest za najniebezpieczniejszą technikę. Odkryła ją młoda czarodziejka magii wody, imieniem Hama. Formy używania magii krwi przez wielu są porównywane do kontrolowania marionetek - głównie ze względu na układ dłoni, jak i poruszanie nimi podczas tkania.

O ile podczas używania magii wody Mag wykonuje szybkie i swobodne ruchy, tak magia krwi wymaga większego usztywnienia ciała. Ze względu na zakazanie magii krwi, jak i niezbyt wielką popularność techniki, mało kto posiada taki dar. Ci magowie wody, którzy ją znają, w większości uważają to za czarną sztuczkę i unikają kontaktu z nią. Zazwyczaj magia krwi może być używana tylko w czasie pełni księżyca, jednak specjalnie utalentowani Magowie mogą tkać krew o dowolnej porze.

OpisEdytuj

Magia Krwi posiada wiele różnych zdolności - jedną z nich i najbardziej znaną jest kontrolowanie ludzkiego ciała. Czasami - jeżeli użytkownik jest odpowiednio "wyszkolony" - może przyczynić się do śmierci ofiary, niszcząc go od wewnątrz, czy też manipulując temperaturą krwi. Według niektórych informacji, można wysączyć wszystkie płyny z osoby, na której magia krwi została użyta podobnie, jak z roślin za pomocą magii wody. Pomimo mrocznych możliwości, magia krwi może zostać wykorzystana w uleczaniu, np. zapobiegając utracie krwi przy otwartych ranach. Może łagodzić zakrzepione miejsca, czy też zatrzymać pracę krążenia w danym miejscu, jeżeli grozi ono pracy serca.                                                                   

Magowie są w stanie unieść swoje ofiary w powietrzu tak samo, jak to robią z wodą przy podstawowym wykorzystywaniu żywiołu. Mogą także pozbawić je przytomności przy długotrwałym trzymaniu na uwięzi.

Jeżeli Mag jest odpowiednio wyszkolony w tym fachu, może manipulować ludzkim ciałem przy pomocy umysłu. Nie trzeba przy tym używać dłoni, co umożliwia zaklinanie z ukrycia.

Najwyższa forma magii krwi pozwala na całkowite odebranie Magowi jego zdolności.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki