FANDOM

W budowie

Ryutaro Blaze Magic
Magia Zabójcy Smoków Żaru
Kanji

残り火マジックドラゴンスレイヤー

Wymowa

Nokoribi no Metsuryū Mahō

Infomacja
Rodzaj

Magia Caster, Zapomniana Magia

Typ

Magia Smoczego Zabójcy

Użytkownicy

Ryutaro Shiba

Magia Zabójcy Smoków Żaru (残り火マジックドラゴンスレイヤー, Nokoribi no Metsuryū Mahō, ang. Blaze Dragon Slayer Magic) to magia typu Caster, Zapomniana Magia oraz rodzaj Magii Smoczego Zabójcy, wykorzystująca płomienie i ogień do tworzenia zaklęć. Używana przez Ryutaro Shibę.

OpisEdytuj

Magia ta jest porównywana do Magii Ognistego Zabójcy Smoków, tylko w tym przypadku Ryu emituje ze swojego ciała duże ilości elastycznych płomieni w barwie pomarańczowej lub ciemnopomarańczowej. Jego ciało ulega zmianie, pojawiają się smocze łuski, wydłużone kły oraz pomniejszone oczy. Ryutarowi udało się tę magię opanować do perfekcji pod czujnym okiem smoka, Savio, który był jego przybranym ojcem i nauczycielem. Smok osobiście poznał Króla Ognistych Smoków, Igneela.

Główną umiejętnością tej magii jest pokrywanie ciała użytkownika płomieniami o tej samej temperaturze co płomienie Natsu i ogień Natsu Dragneela. Pierwszy etap, to stworzenie magicznego kręgu, by uwolnić płomienie. Krąg ten pojawia się, gdy Ryu chcę użyć danej części ciała jako broń, używając oczywiście zaklęć. Następnie tworzy się płomienie o wysokiej temperaturze i zdolności palenia i topienia różnych materiałów. Dodatkowo, płomień przyjmuje kształt przedmiotów służących do walki i obrony, np. kiedy Ryu używa zaklęcia ??? płomienie zamieniają się w ogromne skrzydła, natomiast, gdy używa zaklęcia ??? płomienie na obu dłoniach zmieniają się w ogromne pięści. Shiba potrafi zmieniać rozmiary ognia, dlatego może używać go jako broń z bliska i na odległość, potrafi również przez chwilę wytworzyć zimny ogień, który potrafi unieść przedmiot dosłownie na kilkanaście sekund. Co prawda, Ryu może wytwarzać zimne ognie na dłużej, ale jedynie do treningów. Magia Zabójcy Smoków Żaru powoduje, że u Ryutara zaostrza się zmysł węchu, słuchu i wzroku, czyniąc go jeszcze potężniejszym, gdyż potrafi wyczuć i zobaczyć przeciwnika w ukryciu.

Jedzenie płomienia

Pochłanianie, tzw. jedzenie ognia

Emocje chłopaka są ściśle powiązane z płomieniami, gdyż jego płomienie są nazywane Płomieniami Emocji. Gdy jest skupiony i opanowany, jego płomienie są w stanie zrobić wszystko, ale, gdy jest wściekły, dzierży jedne z najpotężniejszych płomieni na świecie zwane również Płomieniami Smoczej Furii, dlatego dorównują mu jedynie Natsu Ryuhou i Natsu Dragneel. Wybuch płomieni jest tak ogromny, że może zniszczyć miasteczko razem z pobliskim małym lasem i połowę wsi, dlatego najczęściej Shiba jest spokojny, używając go. Jego ciało oddycha płomieniami, pochłania je jak pokarm co go wzmacnia (co prawda istnieją płomienie, które mogą osłabić Ryutaro, albo nawet przekształcić jego magię w najpotężniejsze stadium, czyli Smoczą Siłę). Nie robi na niego wrażenia ogień używany przez inną osobę. Jego magia świetnie komponuje się z magią Natsu Ryuhou, co udowodniono, gdy obaj stworzyli wiele kombinacji i technik opartych na ich zaklęciach.

Od czasu do czas, ale to bardzo rzadko, chłopak potrafi zrzucić ludzką powłokę, by stać się dosłownie Ludzką Pochodnią. Wtedy płomienie przekraczają ich ciepło w okolicach 1000 °F (Fahrenheita) i Shiba może latać z prędkością silnika rakietowego. Niestety, tryb Ludzkiej Pochodni może użyć raz albo dwa razy w ciągu miesiąca, więc użytkownik musi wiedzieć, kiedy jest najbardziej potrzebny.

ZaklęciaEdytuj

Podstawowe ZaklęciaEdytuj

Zaawansowane ZaklęciaEdytuj

Unikatowe ZaklęciaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki