FANDOM

Magnum Kill
Magnum Kill
Kanji

マグナムキル

Wymowa

Magunamu Kiru

Charakterystyka
Rasa

człowiek

Płeć

Mężczyzna mężczyzna

Wiek

27 lat

Wzrost

186cm

Waga 25px

84kg

Cechy dodatkowe

pistolet zamiast prawej dłoni

Status profesjonalny
Drużyna

Night Team

Magia
Magia

magia broni

Broń

pistolet, celownik w oku

Magnum Kill -jest to dorosły męszczyzna który posługuje się magią broni, bardzo wysokopoziomowych czarów. Należy on do gildii Dark Moon.

WyglądEdytuj

Biały wysoki męszczyzna o szarych włosach, ma dwukolorowe oczy, jedno bowiem ma żółte z celownikiem zamiast źrenicy. Ubiera się na biało, jego lewa ręka jest zastąpiona pistoletem z wyjątkowo długą lufą. Dzięki tej broni używa magii broni. Ma też maskę na twarzy nie wiadomo czy żeby kogoś przestraszyć czy po prostu to jego kaprys.

OsobowośćEdytuj

Jest on bardzo spokojny i nie daje ponieść się emocjom. W każdej sytuacji jest zachowuje spokój. Dzięki swojemu oku potrafi przejrzeć przez przedmioty jak drzewa, ziemia czy piasek.

Zwiększony refleks; potrafi on przejżeć ataki przeciwnika jak i robić szybkie uniki.

Zwiększona siła: Jest w stanie za pomocą jednej reki spowodował mocne obrażenia u Star:4 z pośród członków glidii Star Breakers.

Magia Broni (魔法の武器 Mahō no buki) Jak sama nazwa wskazuje użytkownik posługuje się bronią, której pociski zawsze trafiają w cel. Kule mogą się różnić, mogą to być normalne pociski lub całkiem inne takie jak kule wiatru, kule błota, kule światła słonecznego, itp.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki