FANDOM

"Dopóki ktoś w ciebie wierzy będziesz naprawdę silny... A ja w ciebie wierzę"

— słowa Mei
Mei Mashiro.jpg
Mei Mashiro
Kanji

メイましろ

Wymowa

Mei Mashiro

Inaczej zwany

Akatsuki (暁, brzask)
Bogini (女神, Megami)
Łowczyni (ハントレス, Hantoresu)
Mistrzyni gildii

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Wiek

15 lat

Wzrost

175 cm

Waga

55 kg

Urodzony

14 czerwiec

Kolor Włosów

Różowe

Kolor Oczu

Żółte

Status profesjonalny
Przynależność

Dragon Tale Symbol.png Dragon Tale

Poprzednie Przynależność

Ookami

Lokalizacja Znaku Gildii

Prawy obojczyk

Zawód

Mistrz gildii
Mag klasy "S"

Bazy Operacyjne

Budynek gildii Dragon Tale

Status personalny
Status

Aktywny

Magia
Magia

Magia Łowcy Duchów Wiatru

Broń

Miecz Białego Łowcy

Pierwsze wystąpienie
Opowiadanie (Debiut)

?

Mei Mashiro - mistrzyni gildii Dragon Tale, wcześniej prawa ręka Timoteo Igasaki. Uznawany na całym świecie mag klasy S, jedyna użytkowniczka Magii Łowcy Duchów Wiatru, a także jedyna osoba, która przeżyła masakrę gildii Ookami. Najbardziej rozpoznawalny członek gildii przez stare listy gończe, gdzie podpisywano ją Akatsuki.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

Mei cechuje się bardzo indywidualnym i twórczym typie osobowości. Charakteryzuje ją artystyczne, wręcz romantyczne, podejście do życia wypełnione silnymi emocjami i poczuciem odmienności od reszty świata. Jest zatem dość wylewna, ale za to bardzo szczera, w okazywaniu swoich uczuć. Jednocześnie zachowuje ironiczny dystans do siebie i świata, potrafi być zarówno poważna, jak i zabawna, wrażliwa oraz emocjonalnie silna. Tanaki jest nieprzeciętnie kreatywna.

Potrafi godzinami wspominać wydarzenie lub osobę, która wywarła na niej intensywne wrażenie i w nieskończoność przeżywać jej niepowtarzalność i wyjątkowość. Maja ma ogromną świadomość zarówno olbrzymich możliwości, jak i ograniczeń ludzkiej natury, co na przemian wyraża raz - wielkim entuzjazmem, innym razem - głębokim przygnębieniem.

Dzięki swojej ogromnej wrażliwości oraz intuicji jest niesamowicie wyczulona na ludzkie sprawy. Doskonale rozumie, co myślą i czują inni. Zawsze potrafi wysłuchać, okazując wsparcie i współczucie. W kontaktach z ludźmi Tanaki jest autentyczna i bezpośrednia. Nie ukrywa własnych słabości, wad lub wątpliwości. Ma ogromne, często ironiczne, poczucie humoru. Mei jest bardzo wrażliwa na krytykę, zranienie czy brak zrozumienia. Czuje się wtedy zaatakowana, potrafi zamknąć się w sobie dla ochrony własnych uczuć.

Nie znosi rutyny i nieciekawej teraźniejszości, chce nieustannie doznawać pełni życia. Czasami, gdy czuje się nieakceptowana lub nierozumiana, ma tendencję do ekscentrycznych zachowań, kąśliwego sarkazmu i potrzeby głębokiego słownego zranienia innych. Kiedy kwestionuje się ich uczucia, potrafi także nagle i bez słowa „porzucić” osoby, miejsca i sytuacje. Uciekając - chroni swoje wrażliwe uczucia.

Pomimo tego, Mei jest osobą o twardej ręce. Wszelki opór tłumi doskonałą argumentacją i stanowczym tonem. Nie ma potrzeby dominacji, ale ją samą trudno podporządkować. Jej upartość bywa nawet problemem dla mistrza gildii. Doskonale odnajduje się w sytuacjach stresowych, bez względu na sytuacje zachowuje zimną krew, co czyni ją dobrym dowodzącym.

HistoriaEdytuj

Narodziny i masakra gildii OkamiiEdytuj

Mei urodziła się w nielegalnej gildii Okamii w X771, która ponad troskliwość stawiała surowe zasady i nienawiść do legalnych gildii oraz jej magów. Dzieciństwo dziewczynki było pełne przemocy i ciężkich treningów. Wymagania rodziców były stawiane wyżej, niż zdrowie córki. Pomimo złego traktowania, Mei zawsze kochała swoją rodzinę i uczynnie wypełniała wszelkie powierzone zadania. Wśród gildii była pośmiewiskiem, popychadłem, gdy nie było kogo winić, wina spadała na najmłodszego członka.

W X777 roku Rada Magii wydała rozkaz aresztowania wszystkich członków gildii. Ookami stawiło jednak opór. Wywiązała się bitwa, która rozniosła się po całej wiosce. Mashiro zakazano walki, dziewczynka uciekła więc do lasu. Gildia Ookami jasno powiedziała, że nie poddadzą się, dopóki żyją. Około 204 członków nielegalnej gildii zostało zabitych, a wydarzenie to nazwano masakrą gildii Ookami.

Łowca DuchówEdytuj

Po  masakrze Mei wielokrotnie poszukiwała towarzyszy, jednak szybko zrozumiała, że nie odnajdzie już nikogo. Po tym jak Mashiro zaczęła żyć jako nędzarka żebrając o pożywienie, szybko wygoniono ją z wioski. Dziewczynka postanowiła zamieszkać w lesie. Przez pierwsze dni radziła sobie wyjątkowo dobrze, jednak skutki niewłaściwego odżywiania i braku higieny szybko pogorszyły jej stan. Z opresji wybawił ją Łowca Duchów. Był to stary pustelnik w drodze do Urbem. Mężczyzna przejęty stanem Mei postanowił wziąć ją pod skrzydła. Nauczył ją pisać, czytać, liczyć, podstaw przetrwania oraz Magii Łowcy Duchów Wiatru. Mashiro przywiązała się do staruszka i w końcu zaznała miłości i troski. Po 4 latach Łowca Duchów zostaje zabity przez zlecenie Rady Magów.

Atak na Radę MagówEdytuj

Śmierć Łowcy Duchów była ogromną traumą, która całkowicie odmieniła osobość Mei. Pogodny charakter zastąpiło pragnienie zemsty. Nie mogąc poradzić sobie z emocjami, postanowiła zrobić zamach na Radę Magów. Następne tygodnie stały się przygotowaniami do walki. Dzień przed zemstą Mashiro zaatakowała pierzasta wiwerna. Dziewczyna bez problemu złapała zwierzę, jednak nie była w stanie zabić gada i puściła ją wolno.

W X781 roku Mei udała się do budynku Rady Magów. Strażnicy nie sprawili problemu dziesięciolatce, zatrzymał ją dopiero, obserwujący całe zamieszanie, Timoteo Igasaki. Mashiro głośno protestowała. Jej krzyk przerwał ryk pierzastej wiwerny, która odzieliła mężczyznę od dziewczyny oraz schowała ją pod skrzydła. Dowódca odzdziału nakazał zabicie zwierzęcia. Mei jednak nie pozwoliła skrzywdzić gada, nazywając ją Tara, i oddała się w ręce Rady za jej życie.

Dwa tygodnie później odbył się sąd dziewczynki. Rada Magów chciała surowo ukazać Mashiro, jednak Timoteo udało się uchronić ją od kary, podkreślając, że pierwszy raz widział, jak wiwerna chroniła człowieka. Powiedział również, że przyjmie ją do swojej gildii, by mieć na nią oko. Przewodniczący przyznał na tą propozycję po szczerych przeprosinach Mei.

Dragon TaleEdytuj

Egzamin na maga klasy "S"Edytuj

Mistrzyni gildiiEdytuj

Magia Łowcy Duchów Wiatru (Majikku Gōsuto Hantā-Fū, マジックゴーストハンター風)

RelacjeEdytuj

Natsu RyuhouEdytuj

Matsu SharpEdytuj

Dorian ShaneEdytuj

Youmu TanabataEdytuj

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki