FANDOM

{{{image}}}
{{{name}}}
Kanji

道夫シャープ

Wymowa

Michio Shāpu

Inaczej zwany

Kamienny Smok (Doryū, 土龍)
Zabójca Zabójców Smoków (Metsu Metsuryū, 滅滅竜)

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

16

Waga

183

Urodzony

24 czerwca

Kolor Włosów

ciemny blond

Kolor Oczu

zielone

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol.png Fairy Tail

Lokalizacja Znaku Gildii

Lewe ramię

Zawód

Mag

Bazy operacyjne

Budynek Fairy Tail

Status personalny
Statut

Aktywny

Krewni

Matsu Sharp - Starszy brat

Magia
Magia

Magia Kamiennego Zabójcy Smoków

Michio Sharp (道夫シャープ, Michio Shāpu) to mag klasy S w gildii Fairy Tail, młodszy brat Matsu Sharpa oraz Kamienny Zabójca Smoków.

WyglądEdytuj

Michio to wysoki i dobrze zbudowany chłopak o jasnej karnacji. Jego włosy, podobnie jak u brata, są koloru ciemnego blondu i również wyglądają jak poszarpane, jednak u Michio są inaczej ułożone. Oczy chłopaka tak jak u brata nie wyglądają na duże, oraz są koloru zielonego.

UbiórEdytuj

Michio to typ człowieka, który niezbyt lubi ciasny ubiór. Z reguły nie nosi górnej części ubioru, chodzi w szerokich, czarnych spodniach oraz butach tego samego koloru. Często marudzi, gdy musi nosić coś innego, niż jego ulubiony komplet.

OsobowośćEdytuj

Michio ma charakter osoby bardzo związanej ze swoim otoczeniem. Ceni ponad własne życie swoje więzi z przyjaciółmi z gildii. Nie toleruje ranienia własnych towarzyszy (w szczególności, jeśli robi to wróg) i z reguły stara się spuścić manto komuś takiemu. Na codzień jednak chłopak jest dosyć wesoły, humorzasty i głodny wyzwań. Nigdy nie idzie na zlecenie sam. Posiada radosne i jednocześnie poważne podejście do życia, jest przekonany, iż życie należy traktować zarówno jak zabawę, ale również jako największy skarb, jaki można otrzymać. W trakcie walki całkowicie poważnieje, a jego myślenie na polu bitwy jest bardziej jak "bardzo trzeźwe". Tak samo jak każdy członek Fairy Tail, ceni wysoko więzi między magami, a także własną wolność.

HistoriaEdytuj

Zamach na dom SharpówEdytuj

Michio to młodszy z dwóch synów rodziny Sharpów. Urodził się 24 czerwca X770 w Hargeonie, w królestwie Fiore, gdzie wraz z rodzicami oraz starszymi braćmi zamieszkiwał rezydencję w dzielnicy średnio zamożnych mieszkańców. Rodzinne szczęście w rodzinie Michia nie trwało za długo. W lipcu X776 dom zaatakował zły mag z jednej z mrocznych gildii. Chłopiec na własne oczy zobaczył śmierć rodziców. Uciekł z domu wykorzystując moment nieuwagi złoczyńcy. Dzieciak początkowo poszukiwał swoich starszych braci w okolicach miasta, jednak nie mógł ich tam odnaleźć.

Kamienny Zabójca SmokówEdytuj

Zrozpaczony Michio wyruszył w niebezpieczną podróż przez fioreańskie lasy, aż trafił na granicę lasu z kamienną pustynią niepodal najwyższych gór w królestwie. Tam spotkał kamiennego smoka którego imię brzmiało Fossillion (od angielskiego "fossil" oznaczającego "skamieniałość"). Smok przygarnął pod swoje skrzydła dzieciaka, wychowując go, ucząc pisania i czytania, oraz przekazując mu Magię Kamiennego Zabójcy Smoków. Chłopiec ciężko ćwiczył i osiągnął jak na swój wiek przyzwoite zdolności. Rok później, 7 lipca X777 Fossillus zaginął bez śladu, co wywołało duży smutek u małego Michio.

Fairy Tail - wstąpienieEdytuj

Mały Michio, dostosowując się do nauk swojego przybranego ojca, postanowił się nie poddawać i wyruszył w poszukiwaniu cywilizacji w celu dołączenia do gildii. Był uradowany, gdy przypadkiem dotarł do Magnolii, i słynnej gildii Fairy Tail. Zaledwie kilka godzin temu został przygarnięty przez mistrza tej gildii, Makarova Dreyara.

Fairy Tail - dalsze życie i egzamin na klasę SEdytuj

W miarę upływu lat, Kamienny Zabójca Smoków rósł coraz bardziej w siłę i stawał się coraz bardziej rozpoznawalny w Fiore. Jego niezwykłe umiejętności Smoczego Zabójcy i fakt, że nigdy nie został pokonany przez innego Smoczego Zabójcę, dały mu przydomek Zabójcy Zabójców Smoków. Stawał się z roku na rok coraz ważniejszą postacią w gildii. W X785, w wieku 15 lat, zdał egzamin na maga klasy S, jednocześnie wyrównując wynik Erzy Scarlet.

W międzyczasie po raz pierwszy od dawna usłyszał wieści o swojej rodzinie, między innymi dowiedział się o śmierci najstarszego z rodzeństwa, co wywołało mocne poruszenie u Michia. Jednak spokój przywróciła mu późniejsza wiadomość o tym, że starszy brat Matsu jest cały i zdrów, jednak jednocześnie osłupiał, gdy dowiedział się, że ów brat przebywa na innym kontynencie. Michio nieustannie czeka na dzień, w którym będzie mógł znów spotkać się ze starszym bratem.

DKP

Więcej z Fandomu

Losowa wiki