FANDOM

Mi
Mizuki Kageroza
Inaczej zwany

Snake

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna Mężczyzna

Wiek

18

Wzrost

170 cm

Waga

56kg

Urodzony

1 grudnia

Kolor Włosów

Białe

Kolor Oczu

niebieskie

Grupa Krwi

0

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol Gildia Fairy Tail

Poprzednia przynależność

Nieznana Gildia

Lokalizacja Znaku Gildii

Splot słoneczny

Zawód

Mag

Bazy operacyjne

Królestwo Fiore
Magnolia

Status personalny
Statut

Aktywny

Magia
Magia

Magia Lodowego Zabójcy Smoków

Prawdziwa moc smoczego zabójcy wpływa na przyrodę. Nie jest ci za zimno ? Nie umiesz sprawić by świeciło słońce ? Może nie jesteś prawdziwym Smoczym Zabójcą ?

Mzuki Kageroza - jest byłym magiem klasy S, z Gildii innego kraju, niestety gildię rozwiązano, a on przybył do Foire, do Magnolii gdzie był bardzo zagubiony.

WyglądEdytuj

Z wyglądu jest to miły i uroczy młodzieniec, często się uśmiecha, ma krótkie białe włosy i niebieskie oczy, jest przeciętnego wzrostu do jego jest wyjątkowo blady. Przez jego włosy i gładką twarz wiele razy był mylony z kobietą (wykorzystywał to na swoją korzyść przebierając się za kobietę i wykorzystując dobroć ludzi). Jest również bardzo chudy.

OsobowośćEdytuj

Z pozorów jest on miłym i uroczym mlodzieńcem, naprawdę jednak jest obłudny i zdradziecki, nigdy nie wiadomo co zrobi. Przez to że jest chudy i jego zachowanie, ci którzy się na nim poznali nazywają go "Snake" czyli z ang. Wąż. Podstępną naturę pokazuje przez cały czas jednak jego uśmieszek i talent aktorski sprawia że wiele kar i nieporozumień uszło mu bez żadnych konsekwencji.

HistoriaEdytuj

Mizukiemu ojciec zawsze powtarzał jak ważna jest pozycja i że ludzie niższego pochodzenia są od nich (rodziny królewskiej) gorsi. Mówił mu też że gdy będzie gotów to tak samo jak jego dziadek i prapradziadek nauczy się magii zabójców smoków przewyższającej jakiego kol wiek innego zabójcę, magii Lodowego Zabójcy Smoków. Co z biegiem lat się sprawdziło. Jego dalsze losy są nie znane. Wiadomo tylko że Gildię do której wstąpił rozwiązano a była ona najlepsza w jego stronach. Dotarł  do Magnolii gdzie zaciągnął się podstępnie do Fairy Tail z niewiadomych pobudek.

MagiaEdytuj

Magia Lodowego Zabójcy Smoków - jest to bardzo potężna magia, kontrolująca żywioł Lodu. Magii tej nauczył go jego mistrz Baltazar Lodowy smok. Sprawiła, że nabył on cech budowy typowej dla smoków. Może zarówno atakować, gromadząc magię lodu w dłoniach, stopach, jak również "ziać" lodowymi odłamkami, ponieważ przekształceniu uległy również jego płuca. Jedząc lód potrafi on zregenerować swoją moc.
MagLZS

Wężowa Głowa Lodowego Smoka

Podstawowe Zaklęcia:Edytuj

  •  Ryk Lodowego Smoka (氷の咆哮 Kōri no Hōkō) - zaklęcie polega na tym że zabójca przekształca swoje płuca w smocze płuca co pozwala mu na zionięcie tornadem lodowych zabójczych odłamków różnej wielkości. Można też zauważyć że w środku lodowego tornado jest lodowy promień który jest jądrem zaklęcia.
  • Pięść Lodowego Smoka (氷の拳 Kōri No Ken) - zaklęcie polegające na tym że zabójca tworzy w okół swojej pięści mini potężną śnieżycę w kształcie kuli. W czasie ruchu za śnieżną kulą latają płatki śniegu w formie wiru. Każde z miliarda cięci podobne jest do cięcia piły tarczowej.
  • Pazur Lodowego Smoka (氷の爪 Kōri no tsume) - Zaklęcie polega na tym samym co Pięść Lodowego Smoka jednak mini śnieżyca tworzona jest na stopie Lodowego Zabójcy Smoków.
  • Ostrze Rogu Lodowego Smoka (氷の警告ホーン Kōri no Keikoku Hōn) - Użytkownik otacza swoje ciało śniegiem i lodem, a następnie rozpędza się i z dużą prędkością uderza w niego. Wysyła wroga w powietrze wraz ze słupem śnieżnego wiru.
  • Wężowa Głowa Lodowego Smoka (スネークヘッド氷 Sunēkuheddo kōri) - Użytkownik koncentruje swoją moc po czym z ziemi lub z palca czy pięści wysyła w stronę przeciwnika lodowego węża ciągnącego się z jego palca i atakującego przeciwnika

Zaawansowane Zaklęcia :Edytuj

  • Człowiek Śniegu: Arktyczny Ekskalibur (北極エクスカリバー Hokkyoku Ekusukaribā) - z rąk użytkownika wylatuje śnieg jak z armatki śnieżnej. Następnie podnosi ręce do góry po czym łączy je, w tym czasie formuje się miecz. Kończącym ruchem jest wahadłowy, ale bardzo szybki ruch ręką który tworzy potężną falę zamrażającą. Była na tyle silna że odebrała Ognistemu Zabójcy Smoków możliwość zapalania ognia.
  • Człowiek Śniegu: Boska Kara (スノーマン: 天罰 Sunōman: Tenbatsu) - Użytkownik wykorzystuje swoją energię magiczną do stworzenia chmury z której po chwili zaczyna padać śnieg, po kilku sekundach każdy płatek śniegu po spadnięciu na wrogą jednostkę zamienia się w lodowy kwiat, gdy osobnik zostanie cały oblepiony zamraża się na poziomie molekularnym co, sprawia że nawet podmuch wiatry czy leciutkie dotknięcie zmienia go w kupkę lodowego pyłu.

StatystykiEdytuj

Atak
6/5
Obrona
4/5
Szybkość
4/5
Inteligencja
6/5
Podstępność
6/5

Więcej z Fandomu

Losowa wiki