FANDOM

NeroDastwillFullbody
Nero Dastwill
Inaczej zwany

Marionetkarz

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna Mężczyzna

Kolor Włosów

Blond

Kolor Oczu

Brązowe

Status Profesjonalny
Przynależność

Amorwingssymbolmini Gildia Amor Wings

Zawód

Mag

Status personalny
Statut

Aktywny

Magia
Magia

Magia Wody
Magia Krwi

Nero Dastwill - jest jednym z członków gildii Amor Wings, który bierze udział w podstawowym składzie na wielkim magicznym turnieju.

WyglądEdytuj

Nero to szczupły młodzieniec średniego wzrostu o długich blond włosach spiętych pod koniec w kucyk. Oczy chłopca są koloru brązowego. Jako swoistego naszyjnika chłopiec używa laleczkę Teru Teru Bozu bez wyszytej twarzy, natomiast na nadgarstku ma bransoletka przypominającą dwa fioletowe liście przewiązane białą wstęgą. Nastolatek nosi fioletową koszulkę bez ramiączek, ciemne spodnie i jasne buty za kostkę.

OsobowośćEdytuj

Na pierwszy rzut oka Nero wydawał się być spokojny i opanowany a może nawet zimny i nieczuły co dało się odczuć kiedy wchodząc na arenę ani razu nie odezwał się a na rywali patrzył chłodnym spojrzeniem. Naprawdę jednak ciężko utrzymać mu nerwy a wodzy co pokazał jeszcze przed pierwszym wyzwaniem gdy przez harmider zrobiony przez jego towarzyszy stracił nad sobą panowanie i mrocznym głosem zaczął im wygrażać po czym stwierdził, że wygrają nawet jeśli nie ma z nimi Iron'a.

FabułaEdytuj

Podczas wielkiego magicznego turnieju wszedł wraz z towarzyszami na arenę a kiedy ci poszli zapoznawać się z innymi drużynami stwierdził, że jeśli mają zamiar robić z siebie idiotów to będzie musiał sam wymierzyć im kare. Kiedy spojrzenia wszystkich zwróciły się na młodzieńca ten zadarł nos krzycząc, że ich gildia zostanie numer jeden.

Magia Wody - magia typu typu caster wchodząca w skład magii żywiołu. Polega na kontrolowaniu wody we wszystkich trzech stanach jednak głównie w postaci płynnej.

Magia Krwi - zapomniana magia pochodząca od magii wody, ale w tym wypadku użytkownik kontroluje krew.

Atak
4/5
Obrona
6/5
Szybkość
5/5
Inteligencja
6/5
Nerwowość
4/5

CiekawostkiEdytuj

  • Wspomniał o Iron'ie choć autor nie wie czy stworzy taką postać
  • Pierwotnie miał posiadać jedynie magie wody, ale barwa używanej przez niego miała się czerwienić, autor zrezygnował z tego na rzecz dodania mu magii krwi.
  • Postać bazowana na Gray'u
  • Autor User: Nillster

Więcej z Fandomu

Losowa wiki