FANDOM

Brak
Nienazwany Zabójca Smoków
Inaczej zwany

Smok Lawy (熔竜, Yōryū)

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna Mężczyzna

Status profesjonalny
Przynależność

Znak Phoenix Wing

Drużyna

Smoczy Duet

Partner(-zy)

Selena

Status personalny
Statut

Aktywny

Magia
Magia

Magia Zabójcy Smoków Lawy

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Rozdział 30

Nienazwany Zabójca Smoków jest członkiem gildii Phoenix Wing oraz Zabójcą Smoków Lawy.

Osobowość Edytuj

Jest bardzo porywczy i niecierpliwy. Często swoim zachowaniem denerwuje Selenę. Chłopak wydaje się nie zwracać uwagi na jej obelgi względem niego. Jest też uległy i skory do walki.[1][2]

Fabuła Edytuj

Saga Gloom Edytuj

Po raz pierwszy widzimy go w Magnolii, gdzie rozmawia z Seleną o celu ich misji. Nie dowiaduje się niczego nowego, jedynie tyle, iż dowie się wszystkiego w trakcie.[1] Kiedy docierają na miejsce, nie może spostrzec Fairy Tail, jednak dziewczyna naprowadza go, mówiąc, że stoi tuż przed nimi. Chłopak jest zadziwiony jej stanem oraz wielkością. Po krótkiej sprzeczce z Natsu i Grayem zaczynają walczyć. On jak i Selena unikają tylko ich ciosów. Wkrótce po tym dziewczyna mówi Zabójcy Smoków, by zajął się resztą, gdy ona będzie szukać "panienki Gloom". Dziewczyna sama jednak zaczyna walczyć z Lucy.[2]

Po pewnym czasie zauważa, iż jego towarzyszka skorzystała z Magii. On robi to samo, ujawniając się jako Zabójca Smoków Lawy. Oboje używają Ryków, łapiąc Fairy Tail w pułapkę.[2] Pułapka ta nie wystarczyła na długo, gdyż Natsu i reszta szybko się z niej uwolnili. Kiedy to robili, Selena powiedziała mu, by z nimi walczył, kiedy ona będzie szukać tego, na czym im zależy. Chłopak słucha się jej, jednak zostaje zmylony przez Natsu, który kierował się na dziewczynę. Następnie swojemu towarzyszowi chciał pomóc Elfman, jednak nie został on przepuszczony przez tajemniczego mężczyznę. Następnie tworzy on arenę walki otoczoną grubą rzeką lawy, która ma zapobiec ucieczce z pola bitwy. Po pewnym czasie pojawiają się Burt i Albright, którzy zamierzają z nim walczyć.[3]

Magia i Umiejętności Edytuj

Magia Zabójcy Smoków Lawy (熔の滅竜魔法, Yō no Metsuryū Mahō): Jest on Zabójcą Smoków Lawy nieznanej generacji. Jak na razie wiadomo, potrafi on stworzyć oleistą lawę o wysokiej temperaturze. W kontakcie z wodą może stworzyć pewnego rodzaju mieszaninę, która szybko twardnieje. Jej konsystencja przypomina cement.[2]

  • Ryk Smoka Lawy (熔竜の咆哮, Yōryū no Hōkō): Mężczyzna gromadzi w ustach spore pokłady lawy, które następnie wypluwa w stronę przeciwnika, tworząc falę oleistej lawy.[2]

Zwinność: Z łatwością potrafi uniknąć wszystkich zaklęć i ciosów skierowanych w jego stronę. Zdołał uchylić się przed wszystkimi atakami następującymi niedługo po sobie.[2]

Cytaty Edytuj

Gdzie się wybierasz? Im więcej was tu jest, tym ja mam większą radochę! Nikt z was stąd nie wyjdzie!

—Do Elfmana Straussa[3]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Saga Gloom, Rozdział 30
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 Saga Gloom, Rozdział 31
  3. 3,0 3,1 Saga Gloom, Rozdział 32

Więcej z Fandomu

Losowa wiki