FANDOM

W budowie

Noriko Chan - Zbiór Sag to artykuł zawierający główne informacje na temat sag opowiadania autorstwa użytkownika NorikoChan.

Fabuły i Główni BohaterowieEdytuj

Wszystkie sagi opowiadania mówić będą o przygodach trójki członków Gildii Blue Pegasus, będacych najczęściej po prostu podróżnymi magami noszącymi znak owej gildii. Jak sami twierdzą nie czują się typowymi "pegazami", a do gildii należą tylko dlatego, że w przeszłości mistrz gildii - Bob - wyświadczył im pewną przysługę.

Przywódczyni Myślicieli (bo tak w języku polskim brzmiałaby nazwa drużyny) - Icy Bell - postanawia zabrać swoich towarzyszy w podróż dookoła królestwa, by tak jak za dawnych, dobrych czasów, nie mieć żadnych obowiązków i przeżyć niezliczoną ilość przygód. Oczywiście, podróż ta nie odbędzie się bez różnorodnych przeszkód, początkując na zabawnych incydentach, a kończąc na poważnych walkach z mrocznymi magami.

SagiEdytuj

Saga Kłopotliwy WschódEdytuj

Saga Kłopotliwy Wschód to pierwsza saga opowiadania ze Zbioru Sag. Jak sama nazwa wskazuje, główni bohaterowie udzadzą się na "zwiady" we wschodnią część królestwa. Po drodze przypadkiem znajdą przedmiot, kryjący za sobą olbrzymią, mroczną tajemnicę.

Rozdziały sagi:

  • Rozdział 1: Trzy lata nieobecności

WalkiEdytuj

WydarzeniaEdytuj

Saga Kłopotliwy Wschód

Zdjęcie Nazwa
Brak
Icy Bell powraca z misji

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki