FANDOM

W budowie.png
Paulina Sulhpur
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Wiek

19 lat

Wzrost

1,65 m

Kolor Włosów

Czarne

Kolor Oczu

Brązowe

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol.png Fairy Tail
Banner Russian Army.pngSiły Zbrojne Federacji Rosyjskiej

Zawód

Mag
Żołnierz Lądowy

Poprzednia Drużyna

Drużyna Sulphur
19. Pułk trzeciej armii rosyjskiej

Bazy operacyjne

Pierwszy Budynek Fairy Tail

Status personalny
Statut

Aktywny

Magia
Magia

Każda Magia Lapidem

Bronie

Ramię Kałasznikowa

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Spotkanie

Paulina Sulphur jest to główna bohaterka zbioru sag Fairy Tail vs Lapidem.

Wygląd Edytuj

Jest to drobna, ale silna dziewczyna. Ma długie do ramion czarne włosy i brązowe oczy. Jest średniego wzrostu. Jej prawa ręka jest mechaniczną ręką, która kiedyś należała do generała Adama Orzechowskiego.

Osobowość Edytuj

Paulina jest pewna siebie, co można zauważyć, gdy postanawia walczyć z Laxusem i jej słowa, że będzie mu potrzebny chirurg. Zawsze daje z siebie wszystko i nie poddaje się. Uważa, że zadanie musi zostać wykonane, nawet za cenę śmierci.

Relacje Edytuj

Żołnierze Rosyjscy Edytuj

nieznane

Fairy Tail Edytuj

  • Laxus Dreyar - Laxus uważał Paulinę za zagrożenie i przegrywa z nią w pojedynku.

Umiejętności Edytuj

  • Magia Lapidem - Paulina jest córką Maga Kamienia, więc urodziła się z Magią. Jednak wyjątkowe jest to, że posiada w sobie moc każdej z ośmiu Magii Lapidem, co jest teoretycznie niemożliwe.
  • Ramię Kałasznikowa - broń mająca 40 lat, która należała kiedyś do Adama Orzechowskiego. Znajdują się w niej różne bronie palne. Pociski nie są materialne i są wytwarzane w ręce. Nie zostało wyjaśnione czym są pociski ramienia. Wiadomo, że broń posiada jeden pistolet automatyczny, sześć karabinów i karabinków oraz jeden granatnik.
    • AK-101 - rosyjski karabin automatyczny o kalibrze 5,56 mm oraz szybkości strzałów 600 pocisków na minutę.
    • RPK - rosyjski ręczny karabin maszynowy o kalibrze 7,62 mm oraz szybkosci strzałów 150 pocisków na minutę. Pociski są silniejsze jednak niż w AK-101.
    • AGS-30 - rosyjski granatnik automatyczny o kalibrze 30 mm, jeden nabój ładuje się przez minutę. Pocisk powoduje silną eksplozję. W dodatku ramię potrafi mieć naraz maksymalnie 29 granatów.
    • Pieczenieg - rosyjski uniwersalny karabin maszynowy, kaliber 7,62 mm, długość lufy 658 mm. Potrafi wystrzelić 650 pocisków na minutę. Jest to najszybciej strzelająca broń z ramienia Kałacznikowa.

Historia Edytuj

Paulina jest córką Magu Kamienia. W wieku piętnastu lat wybuchła IV wojna światowa i wiadomo, że Paulina brała w niej udział od początku. Przez rok jej pułk podchodził w stronę Półwyspu Arabskiego. Następnie przez dwa lata poruszał się na południe podbijając tereny Arabii, Kuwejtu, Omanu, Jemenu i Emiratów Arabskich. Ostateczna bitwa miała miejsce w Aden, gdzie ich dowódca zaniemógł. Paulina przejęła dowodzenie i zdobyła miasto mając stopień porucznika. Została za to skarcona przez dowódcę. Przez następny rok brała udział w walkach w Pakistanie, gdzie została awansowana do stopnia starszego porucznika. Gdy wojna się skończyła, Paulina pojechała do Moskwy.

Fabuła Edytuj

Saga Egzamin Edytuj

W Moskwie Paulina spotkała się z Naczelnym Wodzem. Ten ją awansował do stopnia majora i dał odznaczenie imienia Jakuba Toporskiego. Potem jej dał zadanie sprawdzenia nowego świata. Ta się zgodziła. Po przejściu przez portal, wpadła do budynku Fairy Tail, gdzie wybierano członków gildii, którzy mieli brać udział w egzaminie na Maga Klasy "S". Wtedy Laxus wyzwał ją na pojedynek. Mimo początkującej przewagi, Paulina była ciężko ranna. Ostatecznie minimalnie wygrała. Po odzyskaniu przytomności Laxus wyjaśnił jej, że walczył przez to, że Paulina mu się śniła miesiąc wcześniej i zabijała tam wszystkich w gildii. Wtedy dziewczyna opowiedziała mu swoje przeżycia związane z wojną w Persji Arabskiej. Paulina i Laxus się pogodzili. Później w budynku Fairy Tail, Paulina i Wendy tworzą drużynę w egzaminie na Maga Klasy "S". Następnie Laxus postanawia jej powiedzieć dlaczego przegrał. Po tym Laxus wyjaśnia na czym polega Magia w świecie Fairy Tail.

Znów widzimy Paulinę na Wyspie Tenrou, gdzie Makarov wyjaśnił na czym polega egzamin na Maga Klasy "S". Mistrz wylosował walki. Pierwsza była Natsu kontra Juvia i Gray. Gdy Natsu przegrał Paulina go skarciła i obiecała mu walkę. Wówczas obiecali sobie walkę. Jako ostatni mieli walczyć Wendy i Paulina przeciwko Bisce i Alzackowi. Pewna siebie Paulina użyła na początek karabinu Peczenieg.

Statystyki Edytuj

Atak
6/5
Obrona
5/5
Szybkość
5/5
Inteligencja
6/5
Celność
5/5

Walki i zdarzenia Edytuj

Walki Wydarzenia

Ciekawostki Edytuj

  • Angielskie i łacińskie słowo sulphur oznacza siarka.

PrzypisyEdytuj

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki