FANDOM

Pedra Sakai - znana też jako "Gwiezdny Smok". Należy do gildii "Fairy Tail", a także do drużyny P.K.

{{{image}}}
Pedra Sakai
Charakterystyka
Rasa

Człowiek 3/4

Smok 2/4

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Wiek

14

Wzrost

167

Waga

50

Urodzony

Rok X771

Kolor Włosów

Czarne

Kolor Oczu

Morskie

Grupa Krwi

0

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol.png Fairy Tail

Lokalizacja Znaku Gildii

prawe ramię

Drużyna

Drużyna P.K.

Partner(-zy)

Kira

Irina

Nalu

Status personalny
Statut

Aktywna

Krewni

Rodzice (nieznani)

Starry (przybrana matka, smok)

Magia
Magia

Magia Gwiezdnego Zabójcy Smoków

Transformacja w smoka

Telekineza

Bronie

Miecz

Wygląd Edytuj

Normalny Edytuj

Jak na swój wiek Pedra jest wysoką jak i szczupłą dziewczyną. Posiada krótkie czarne włosy. Włosy czasem wiąże w krótką kitkę. Zwykle ubrana w dżinsową kurtkę, w której może chować różne rzeczy, krótkie dżinsowe spodenki i białą bluzkę. Jest również blada, chociaż często przebywa na słońcu. Ma błękitne oczy, wymieszane z ciemnym kolorem. Jej znak przynależności do gildii znajduje się na lewej łopatce.

Smok Edytuj

Jako smok Pedra jest kolor srebrnego. Jest wzrostu typowego młodego smoka.

Osobowość Edytuj

Pedra w porównaniu do swojej przyjaciółki - Kiry jest pewną siebie osobą. Jest też lekką samotniczką jednak gdy się z kimś zaprzyjaźni jest skłonna go chronić. Kire traktuje jak swoją siostrę, o którą bardzo się martwi i lubi ją się opiekować. Łatwo ją sprowokować, a wtedy atakuje okoliczne ściany, nie jest jej w stanie nic uspokoić nawet przyjaciółka - Kira. Jest także zboczona, ale też niekiedy lekkomyślna. Nie lubi gdy ktoś się nią chcę opiekować, uważa, że jest waleczna i potrafi sama sobie poradzić. Stara się ukrywać swoje emocje, a gdy już musi wyżala się Nalu, bądź Kirze. Często doprowadza Kirę do porządku, gdy ta nie myśli za trzeźwo. Lubi też niekiedy wykorzystywać, niektórych ludzi (poza przyjaciółmi) do swoich celów. Dla wrogów nie zna litości, ale stara się ich unikać. W stosunku do osób, które ją oszukały nie ma zaufania i traktuje ich jak wrogów. Uwielbia exceedy, w tym Nalu, Irinę i Happy'iego.

Historia Edytuj

Dzieciństwo Edytuj

Pedra urodziła się w X771 roku. Nie znała swoich rodziców, prawdopodobnie zmarli, bądź byli za młodzi żeby wychowywać córkę.

Dziewczynę znalazła, gwiezdna smoczyca imieniem Starry. Starry pomimo tego, że była dosyć...specyficzna m.in.:łatwo ją było sprowokować i była niekiedy lekkomyślna, więc można powiedzieć, że nie nadaje się na rodzica. Była jednak w stosunku do Pedry opiekuńcza, ale też wymagająca. Uczyła ją czytania, pisania jak i magii gwiezdnego zabójcy smoków. Dziewczyna czuła się jednak coraz bardziej smokiem, niż człowiekiem, można nawet powiedzieć, że pół człowiekiem, pół smokiem, chociaż jej opiekunka tłumaczyła jej, że jest człowiekiem.

Starry wraz z innym smokami zniknęła 7 lipca w roku X777. Pedra szukała jej całe dnie i noce, tęskniła za nią. Wykończona padła przy lesie w Magnolii, a gdy się obudziła była w Gildii...Fairy Tail! Pedra chciała uciekać, szarpała się aby móc wrócić do poszukiwań swojej opiekunki. Uspokoił ją różowo włosy chłopak imieniem Natsu - przedstawiając się jej i mówiąc, że jego ojciec - smok też zniknął. Pedra była również pod wrażeniem jego umiejętności związanymi z magią ognistego zabójcy smoków. Poznała także Erze...była pod wrażeniem jej umiejętności walki i nie tylko. Wkrótce dziewczyna szybko przyzwyczaiła się do gildii,w której została aby udoskonalić swoją magię...magię gwiezdnego zabójcy smoków, jednak często chodziła do lasu aby szukać Starry. Pewnego dnia przy tej wizycie znalazła jajo exceeda, które zaniosła do gildii.

Fairy Tail Edytuj

W Fairy Tail, poznała również swoją obecną najlepszą przyjaciółkę Kirę, którą traktuje ją jak nawet siostrę. Także wykluł się jej Exceed, którego nazwała dumnym imieniem - Nalu. Zaczęła się także uczyć mocy telekinezy, ale też próbuje wyruszać na misję z Kirą oraz Iriną i Nalu.

Fabuła Edytuj

Saga Nowy Początek Edytuj

Magia i umiejętności Edytuj

Magia Gwiezdnego Zabójcy Smoków - Pedra posługuje się magią znaną jako Zabójcy Smoków, nauczyła ją Starry. Jej żywiołem są gwiazdy i musi się nimi żywić. Potrafi swobodnie wytwarzać gwiazdy, które mogą, zgodnie z jej siłą wytwarzać energię, a także hipnotyzować.

  • Ryk Gwiezdnego Smoka - Pedra zieje na przeciwnika gwiezdną kulą.
  • Kopnięcie Gwiezdnego Smoka - Pedra gromadzi gwiezdny pył w nogach aby zwiększyć atak.
  • Pięść Gwiezdnego Smoka - Pedra gromadzi gwiazdy w dłoniach aby zwiększyć siłę swojego uderzenia.
  • Gwiazdy Smoka - Pedra gromadzi wokół siebie energie gwiazd, tworząc wir, który wciąga wroga albo hipnotyzuje.

Transformacja w smoka - Pedra posiada również umiejętność przemieniania się w smoka. Jednak transformacja ta trwa 10 minut.

Telekineza - nauczyła ją tej umiejętności Erza. Chociaż zazwyczaj tą cechę do wygłupów, ale do walki też to potrafi się przydać.

Inne Edytuj

Walka - Pedra posiada dość dobre umiejętności bojowe. Nauczyła się ich, patrząc się na walki w Gildii, uczy także umiejętności walki Kirę.

Ekwipunek Edytuj

Miecz

Relacje Edytuj

Starry Edytuj

Kira Edytuj

Pedra i Kira poznały się gdy, ta druga przez przypadek wywróciła się prawie upuszczając jajo Iriny. Pedra szybko złapała jajo i oddała dziewczynie. Kira jedynie podziękowała cicho i już miała odejść gdy dziewczyna ją zatrzymała, mówiąc, że ona też ma takie jajo i postanowiła jej to pokazać.

Obecnie dziewczyny traktują się jak najlepsze przyjaciółki, a nawet jak siostry. Prawie nigdy ze sobą się nie rozłączają, tworzą nawet ze swoimi exceedami drużynę nazwaną imicjałami pierwszych liter imion założycielek. Pedra również uczy Kirę umiejętności walki jak i często doprowadza do porządku. Często też chodzą do lasu aby tam odpocząć, bądź poszukać jakiś zwierząt. Dziewczyna często jednak karci Kire, ale i tak się o nią martwi i za wszelką cenę chcę ją chronić, Kira tak samo ją traktuje i zrobiłaby wszystko żeby Pedrze nic się nie stało. Często lubią też przedawkowywać słodycze, co kończy się tym, że zaczyna im odwalać.

Natsu Edytuj

Nalu Edytuj

Irina Edytuj

Reszta gildii Edytuj

Wrogowie Edytuj

Cytaty Edytuj

,,Nazywam się Pedra, nie Petra!"- poprawiając osoby, które zwracają się do niej "Petra".

Ciekawostki Edytuj

  • Uważa, że Natsu i Lucy pasują do siebie (skąd na część tego paringu imię exceeda - Nalu).
  • Niektórzy podejrzewają, że tworzą parę z Kirą.
  • Jest z tych zabójców smoków, którzy nie posiadają choroby lokomocyjnej.
  • Jest fanką Natsu, Erzy jak i Gray'a,
  • Po słodyczach jej odwala.
  • Telekinezy nauczyła ją Erza.
  • Jej poprawną wersją imienia jest Petra, ale woli wersje imienia swojej przybranej matki - Pedra, jak i jest do tego imienia przyzwyczajona, ale niektórzy wołają na nią poprawną wersją jej imienia czyli Petra, jednak ona poprawia ich mówiąc, że nazywa się Pedra.
  • Charakter jak i wygląd wzorowany lekko na przyjaciółce autorki.
  • Według karty gildii lubi zwierzęta, wygłupy i słodycze, zaś nie lubi gdy ktoś woła na nią "Petra" i gdy ktoś dokucza jej przyjaciołom.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki