FANDOM

Przemiana Krwi - najpotężniejsze zaklęcie Magii Czystości Krwi, składające się z czterech segmentów: trzech Rozbić, i końcowej fazy, tytułowej Przemiany. Jak każde zaklęcie tej magii, jest nieskuteczne na potwory nie posiadające krwi.

Pierwsze Rozbicie KrwiEdytuj

000001.jpg
Pierwsze Rozbicie Krwi jest zaklęciem aktywnym, wywołującym kilka ran otwartych na celu przez okres wykonywania zaklęcia. Rany nie pozostawiają większego śladu na ciele celu, i zanikają po chwili. Zaklęcie jednak wywołuje wyrwę w obronie magicznej przeciwnika, umożliwiając wykonanie Drugiego Rozbicia Krwi.

Rany powstałe od zaklęcia powstają losowo na całym ciele, nie powodując większych obrażeń fizycznych, aczkolwiek przyprawiają o piekielny ból.

Drugie Rozbicie KrwiEdytuj

Zaklęcie ma działanie zbliżone do Pierwszego Rozbicia Krwi. Wywołuje na celu podobną ilość ran otwartych przez tej samej długości okres, aczkolwiek to zaklęcie tworzy dodatkowo kilka ran wewnętrznych, a rany otwarte czynią większe szkody fizyczne, ze względu na ich umieszczenie w lepszych miejscach.

W przypadku słabego przeciwnika, zaklęcie nie wymaga wyrwy wywołanej Pierwszym Rozbiciem; samo użycie zaklęcia zaś tworzy kolejną wyrwę w obronie magicznej celu, umożliwiając Trzecie Rozbicie Krwi.
Asdasd234.jpeg

Trzecie Rozbicie KrwiEdytuj

Trzecie Rozbicie Krwi - ostatnie zaklęcie aktywne Przemiany Krwi. Tworzy silne rany otwarte, jak i wewnętrzne, oraz uszkadza przeciwnika psychicznie, umożliwiając pełną Przemianę Krwi. Zaklęcia nie da się wywołać bez wyrwy od Drugiego Rozbicia, prócz tego, trwa od niego dłużej.

W skrajnych przypadkach, przeciwnik może stracić nad sobą kontrolę już przy Trzecim Rozbiciu Krwi, dając używającemu zaklęcie efekt Przemiany Krwi, z podobnymi efektami wizualnymi.

Przemiana KrwiEdytuj

RozpoczęcieEdytuj

Przemiana Krwi rozpoczyna się chwilowym paraliżem celu, który po chwili unosi się w powietrze i przyjmuje
Cross.jpg
wymuszoną postawę podobną do osoby zawisłej na krzyżu. Wokół istotnych części ciała powstają krwawe koła, które zmieniają swój kolor. Po chwili efekt się kończy, rozpoczynając działanie zaklęcia.

DziałanieEdytuj

Na wskutek utraty właściwego funkcjonowania serca, ofiara zaklęcia traci kontrolę nad krwią, a w dalszej konsekwencji nad sobą w znacznym stopniu. Umożliwia to wykonywującemu zaklęcie robić różne, dziwne rzeczy, zarówno przydatne, jak wymusić na celu samobójstwo, bądź sprowokować do autoagresjii, lub zabawne, jak zmusić ofiarę do tańczenia makareny w różowym stroju baletnicy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki