FANDOM

W budowie.png
SolarKiller.png
Raian Solarigeel
Kanji

ライアン太陽

Wymowa

Raian Sorarugniru

Charakterystyka
Rasa

Człowiek (Smoczy Zabójca)

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

?

Kolor Włosów

Białe

Kolor Oczu

Czarne

Status profesjonalny
Przynależność

Mag

Lokalizacja Znaku Gildii

Klatka Piersiowa

Zawód

ZnakGildiUB.png Gildia Unicorn Blade

Drużyna

Duet Dnia i Nocy

Partner(-zy)

Dark Moonlight

Bazy Operacyjne

Pierwszy Budynek Gildii Unicorn Blade

Status personalny
Status

Żyje

Magia
Magia

Magia Słonecznego Zabójcy Smoków
Smocza Moc (Sztuczna)

Pierwsze wystąpienie
Opowiadanie (Debiut)

Saga Słonecznego Smoka Rozdział 1

Galeria Obrazów

Raian Solarigeel- jest Słonecznym Zabójcą Smoków, oraz jednym z dwóch członków Duetu Dnia i Nocy.

WyglądEdytuj

RaianProfilDoPostaci.png

Profil Raiana

Raian jest wysokim biało włosym mężczyzną. W uszach ma po trzy kolczyki. Ubiera sie najczęściej w białą podkoszulkę z nieco zmienionym x. Zakłada czarną koszulę na krótki rękaw, którą nosi rozpiętą. Nosi również buty podobne do tych Stinga, ale mają one szkarłatną podeszfe. Nosi czarno białe spodnie.

OsobowośćEdytuj

HistoriaEdytuj

Jak sam przyznał wychował się w nieznanym domu dziecka w mieście, które było często przez potężnych magów grabiących wszystko. Przez ich ataki Raian postanowił stać sie potężnym Magiem.[1]

MałyRaian.jpg
Raian, przybywa do słynnego miasteczka magów jako chłopak bez nazwiska poszukujący potężnego maga, który nauczy go potężnej Magii, dzięki czemu będzie mógł przystąpić do jakiejś gildii i stać się Szanowanym i Potężnym Magiem.

Od razu po przybyciu do miasta narzeka na brak pieniędzy i myli kobietę z mężczyzną przez co ląduje w fontannie. Jest przeganiany z barów gdyż nie ma wystarczającej ilości kasy by zapłacić. Nawet łapie go deszcz. Mimo to chłopak postanawia wyruszyć do lasu, ale przed tym zatrzymuje go staruszek, który ostrzega go o tym, że w lesie jest potwór, który jest ponoć Złotym Smokiem.[2]

Następnie wybiera się do lasu, gdzie odnajduje jezioro przy którym spotyka Słonecznego Smoka Solarigeela. Po krutkij rozmowie Solarigeel postanawia uczyć chłopaka na smoczego zabójcę.

W pierwszej części swojego treningu Solarigeel pokazuje mu Krąg Magii Słonecznego Zabójcy Smoków. Chłopak po 4 godzinach zapamiętał go po czym nauczył się pożerac promienie słoneczne. Później Solarigeel pokazuje Raianowi smoczy ryk. Chłopakowi udało sie go opanować w małym stopniu po czym Solarigeel mówi, że i tak jest pojętnym uczniem gdyż opanował tą technikę bardzo szybko. Następnie chłopak trenuje z smokiem 8 miesięcy stając się smoczym zabójcą.

FabułaEdytuj

MagiaEdytuj

SolarMahoDragon.png

Magia Raiana

Magia Słonecznego Zabójcy Smoków (太陽魔法ドラゴンスレイヤー, Taiyō Mahō Doragonsureiyā): Raian jest przedstawicielem Czwartej Generacji Zabójców Smoków. Czyli innymi słowem jest Zabójcą Smoków Trzeciej Generacji, którym smoki oddały część swoich mocy. Raian wykorzystuje do tworzenia zaklęć płomienie słoneczne, gorąco, promienie, a także światło słoneczne. Jako przedstawiciel czwartej generacji nie musi pożerać tego żywiołu, gdyż jego moc jest największa w dzień kiedy to całe jego ciało pochłania moc słońca.

Ataki PodstawoweEdytuj

StatystykiEdytuj

Atak
5/5
Obrona
4/5
Szybkość
5/5
Inteligencja
3/5
Moc Słoneczna
6/5

RelacjeEdytuj

SolarigeelEdytuj

Główny artykuł: Solarigeel

Ich relacje skupiają się na początku jako kumpli. Solarigeel nazywa Raiana Sichowym KnypKiem, a on jego Złotą Krewetką. Gdy Solarigeel poznaje historie chłopaka postanawia nauczyć go Magii Smoczego Zabójcy, oraz mówi do niego Raian.

Dark MoonlightEdytuj

Główny artykuł: Dark Moonlight

WalkiEdytuj

Walki Wydarzenia

?

CiekawostkiEdytuj

CytatyEdytuj

OdniesieniaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki