FANDOM

W budowie

Rei
Rei Ogata
Kanji

緒方 レイ

Wymowa

Ogata Rei

Charakterystyka
Rasa

Mag

Płeć

Mężczyzna Mężczyzna

Wiek

18 lat

Wzrost

178 cm

Waga

70 kg

Urodzony

24 maja

Kolor Włosów

granatowe

Kolor Oczu

ciemnoniebieskie

Status profesjonalny
Przynależność

Gildia Łamaczy Kodów

Poprzednie Przynależność

Brak

Lokalizacja Znaku Gildii

Lewa dłoń

Zawód

Mag

Poprzedni Zawód

Brak

Drużyna

Brak

Partner(-zy)

Brak

Poprzedni Partner(-zy)

Brak

Bazy Operacyjne

Gildia Łamaczy Kodów

Status personalny
Status

Aktywny

Krewni

Nieznani

Magia
Magia

Magia Mrocznego Ognia

Broń

Brak

Pierwsze wystąpienie
Opowiadanie (Debiut)

Rozdział pierwszy - Długo niewidziany mieszkaniec

Rei Ogata (緒方 レイ, Ogata Rei) - to jeden z magów należących do Breakers. Jest on, tak jak reszta magiem rangi "S". Nie był aktywny przez prawie dwa lata, po katastrofie gildii.

CharakterEdytuj

Rei jest osobą chcącą dojść do swojego celu, nie myśląc, co musiałby zrobić, aby do niego dotrzeć. Jest bardzo agresywny i często rozwiązuje swoje problemy za pomocą siły.

HistoriaEdytuj

Jedynie co wiadomo o jego przeszłości to to, że w momencie kiedy gildii groziło rozpadnięcie, ten został poproszony przez Zero, aby odszedł. Poprosił go wypełnienie kilku zadań, związanych z łamaniem kodów.

FabułaEdytuj

Saga PowrótEdytuj

Poznajemy go w momencie, kiedy jeden z pracowników pociągu, którym jechał chłopak, go obudził. Z początku nie chce wstać, jednak dowiedziawszy się, że jest już w Magnolii, wybiega[1].

Ogata udaje się do budynku, gdzie znajduje się miejsca gildia, do której sam należy[2]. Wchodzi do środka, gdzie spotyka nową barmankę, Amy Person. Ta wita go bardzo miło, jednak kiedy ten mówi jej jak ma na imię, mówi mu, aby stąd odszedł, jeśli chce nadal żyć. Okazuje się, że Tōshi, jeden z magów gildii chce go zabić, za to, że ich zastawił, kiedy mieli wielkie problemy[3].

Tōshi schodził na dół i mówi, że go zamorduje, a następnie zabije, aby potwierdzić, że nie żyje[4]. Rei broni się, mówiąc, że to Zero dał mu zadania, przez które nie było go przez dwa lata. Tōshi mu nie wierzy. Ogata chce udać się do Zera, jednak jego nie ma; wyruszył na misję[5].

Wtedy do gildii przychodzi osoba, która jest na nich wściekła[6]. Ktoś z nich źle przetłumaczył tekst i teraz jest on bezdomny - spalił swój dom. Tōshi mówi, że wszystko wyjaśni i woła resztę magów należących do gildii: Yui i Sokudo[7]. Okazuje się, że to Yui źle przetłumaczyła tekst. Przeprasza i chce odejść. Tōshi oddaje mu pieniądze i prosi Sokudo, aby szybko odbudował dom[8].

W nocy Rei siedzi nad przetłumaczonymi tekstami, kiedy przychodzi do niego Yui.[9] Po krótkiej rozmowie pyta się go, czy uważa, że On jeszcze powróci. Rei mówi, że gdyby tak miało być, to dawno by już to zrobił. Yui jest na niego zła i mówi, że jest taki sam jak reszta.[10]

Następnego dnia Rei'a budzi zapach śniadania, przyszykowanego przez Amy. Zasiada z resztą przy barze i je. Podczas śniadania zaczyna się kolejna kłótnia pomiędzy Ogatą, a blondynem[11].

W pewnym momencie do gildii wraca Zero. Wita wszystkich, nawet Rei'a. Pyta się go, czy zadanie została wypełnione. Mówi, że tak, a Tōnie nie może uwierzyć, że to co mówił to prawda. Zero zabiera Ogatę do swojego biura.[12]

W biurze Rei opowiada mistrzowi co udało mu się dowiedzieć i z czym miał problemy. Okazuje się, że Zero również był na misji dotyczącej treści tekstów, które przetłumaczył Rei.[13] Zdradza Rei'owi, że ktoś włamał się do biblioteki i skradł kartkę, z książki o magii cieni. Razem ustalają, że była to kartka opisująca Zaklęcie Bramy Niebios.[14]

Obydwoje zastanawiają się dlaczego On to zrobił. Nikt nie wpada na pomysł, dlaczego. Rei uważa, że powinni poprosić inne gildie o pomoc, w złapaniu przestępcy.[15] Mistrz się nie zgadza - oznaczałoby to ich słabość. Ogata mówi, że świat jest wielki, a ich jest tylko szóstka. Zero mówi, że jest on genialny i wtedy zza drzwi słyszą głos Tōshi'ego, który zdziwił się kiedy Zero powiedział, że Rei jest genialny.[16] Blondyn mówi mistrzowi, że Rei jest głupkiem. Zero się z tym nie zgadza. Mówi, że Rei jest genialny, ponieważ dzięki niemu wpadł on na pomysł, jak złapać przestępcę - oni nie mogą znaleźć jego, jednak on może ich. Zero ma zamiar za pomocą zmyślonego zaklęcia cieni, sprowadzić go w ich pułapkę. Tōshi nadal nie może uwierzyć, że Ogata doprowadził do tego mistrza gildii.[17]

Saga PlanEdytuj

Zero wyznacza im zadanie - mają udać się do biblioteki, w której została skradziona kartka i za pomocą pracowników, stworzyć portret złodzieja; Zero chce mieć pewność, że to właśnie On nim był. Tōshi nie chce iść z Reiem, jednak kiedy Zero mówi mu, że włamał się w zabronioną dla niego część budynku, zgadza się i wychodzi. Rei pyta się, co będzie z Yui i Sokudo. Zero odpowiada, że zostaną w gildii, aby przyjmować zadania.[18] Rei chce już wyjść, kiedy Zero mówi mu, aby uważali an Gildię Black Boys'ów.

Będąc w drodze na dworzec centralny, Rei i Tōshi spotykają Sebastiana i jego sowę; obydwoje są z Black Boys'ów. Sebastian chce się "pobawić" i zaczyna tworzyć magmę. Blondyn tłumaczy znajomemu z gildii, że jest to jego specjalność.[19]

Sebastian za pomocą magmy tworzy trójkę potworów. Tōshi chce je pokonać za pomocą metalu, jednak ten topnieje, od ciepła magmy. Rei mówi, że pokona go za pomocą swojego ognia, który zniszczy wszystko.[20] Rei zniszczy dwójkę potworów. Sebastian jest przestraszony jego mocą i za pomocą trzeciego potwora tworzy ścianę, aby móc uciec. Rei ją niszczy, jednak Sebastiana i jego sowy już tam nie ma.[21]

Rei dociera wraz z Tōshim na dworzec główny. Kupują bilety i udają się na swój peron. Idąc do ich pociągu, blondyn zauważa jakąś blondynkę, która siedzi w ich pociągu. Tōshi jest zdziwiony i idzie z Rei'em na sam koniec pociągu. Okazuje się, że jest ona z Black Boys'ów.[22] Chłopacy uważają, że ktoś z ich gildii pracuje dla BB. Tōshi uważa, że to Rei, jednak ten nie miał kiedy tego zrobić. Ich pociąg rusza.[23]

MagiaEdytuj

Obecnie mało wiadomo o jego magii. Użył jej tylko raz, podczas kłótni z Tōshi. Była to magia ognia.[24] W Sadze Plan Rei mówi, że jego magia ognia jest specjalna i potrafi zniszczyć wszystko, nawet istoty, będące z ognia. Stworzył je Sebastian za pomocą Magumy.

StatystykiEdytuj

Atak
6/5
Obrona
4/5
Szybkość
4/5
Inteligencja
3/5
Kontrola magii
6/5

Walki i wydarzeniaEdytuj

Walki Wydarzenia
  • Rei, Tōshi kontra Sebastian i Sowa
  • Rei, Tōshi kontra Margaret
  • Rei, Tōshi kontra Sowa

CiekawostkiEdytuj

  • Jest on jedyną z dwóch osób (druga to Amy) z Łamaczy Kodów, której nazwisko jej znane.

NawigacjaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Saga Powrót, rozdział pierwszy
  2. Saga Powrót, rozdział pierwszy
  3. Saga Powrót, rozdział pierwszy
  4. Saga Powrót, rozdział pierwszy
  5. Saga Powrót, rozdział trzeci
  6. Saga Powrót, rozdział czwarty
  7. Saga Powrót, rozdział czwarty
  8. Saga Powrót, rozdział czwarty
  9. Saga Powrót, rozdział piąty
  10. Saga Powrót, rozdział piąty
  11. Saga Powrót, rozdział szósty
  12. Saga Powrót, rozdział szósty
  13. Saga Powrót, rozdział siódmy
  14. Saga Powrót, rozdział siedem
  15. Saga Powrót - rozdział ósmy
  16. Saga Powrót - rozdział ósmy
  17. Saga Powrót - rozdział ósmy
  18. Saga Plan - rozdział dziewiąty
  19. Saga Plan - rozdział dziesiąty
  20. Saga Plan - rozdział dziesiąty
  21. Saga Plan - rozdział dziesiąty
  22. Saga Plan - rozdział dwunasty
  23. Saga Plan - rozdział dwunasty
  24. Saga Powrót, rozdział trzeci

Więcej z Fandomu

Losowa wiki