FANDOM

Shion.png
Shion Karanomaru
Kanji

しおん から丸

Wymowa

Shion Karanomaru

Inaczej zwany

Star: Special

Charakterystyka
Rasa

człowiek

Płeć

Kobieta.png kobieta

Wiek

17

Wzrost

167 cm

Waga

55 kg

Urodzony

4 lutego

Status profesjonalny
Lokalizacja Znaku Gildii

znieznane

Magia
Magia

Magia Miecza

Magia Podmiana: Rycerz

Bronie

Miecze, zbroje

Shion Karanomaru - jest przyjaciółką z dzieciństwa Dantego, jedyna z sierocińca która jest w stanie go pokonać. Używa magii miecza oraz magii podmiany.

WyglądEdytuj

Zazwyczaj nosi ona buty, skarpetki, króciutkie rybaczki oraz top od bikini. Czasem można zauważyć zmianę wzoru na topie od bikni.

OsobowośćEdytuj

Z osoboweości jest dość imprezową osobą, kocha pić i balować, uwielbia walczyć, zwłaszcza z Dantem, do którego żywi skrywane zwykle uczucia. Jej ogromna moc magiczna sprawia tym większą radość z walki i wyzwalania jej.

Zwiększona Magiczna Moc: Choć teoretycznie największą moc mają Święci Magowie tacy, jak Jura Neekis, Shion również posiada w sobie niezwykłe zasoby magicznej energii.

Zwiększona siła i wytrzymałość: Posiada ona ogromną siłę i wytrzymałość, zwykłe cięcia mieczem nie robią na jej skurze żadnego wrażenia

Podmiana: Rycerz (換装 別名 ザ・ナイト Kansō Betsumei Za Naito): Podmiana jest podstawową magią Shion, którą opanowała już do perfekcji. Pozwala jej ona na szybką zamianę broni, zbroi, czy ubrań w zależności od aktualnej potrzeby. Typ podmiany, którym się posługuje nazywany jest Rycerzem. Shion zasłynęła ze swojej umiejętności dokonywania niezwykle szybkich wymian swojego ekwipunku.

Magia Miecza (剣の魔法 Ken no Mahō): W wyniku stosowania swojej rycerskiej podmiany Shion opanowała także sztukę władania mieczem. Ten rodzaj magii, jak sam wskazuje, skupia się na użytkowaniu ostrzy. Shion wykorzystuje je do rozmaitych magicznych ataków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki