FANDOM

Smile
Smile
Charakterystyka
Rasa

Exceed

Płeć

Mężczyzna Mężczyzna

Wiek

6 lat

Kolor Włosów

Zielone futerko z kremową łatą na brzuchu i ogonie

Kolor Oczu

Czarne

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol Gildia Fairy Tail

Lokalizacja Znaku Gildii

Plecy

Zawód

Mag

Partner(-zy)

Hidari Pakku

Bazy operacyjne

1-szy budynek Fairy Tail 2-gi budynek Fairy Tail

W budowie

Smile (笑顔Egao) jest Exceedem z Extalii i członkiem gildii Fairy Tail.

WyglądEdytuj

Smile jest małym zielonym Exceedem z kremowym podbrzuszem. Ma długi zielony ogon z kremowym końcem, którym także może chwytać przedmioty. Używając swojej Magii, białe skrzydła mogą łatwo i szybko wyrosnąć z jego ciała, dzięki czemu Smile może latać i prowadzić innych. Smile zwykłe nie nosi ubrania.

OsobowośćEdytuj

Pomimo swojego niskiego wzrostu i ekscentrycznego wyglądu, Smile jest bardzo lojalny wobec swoich kolegów i innych członków Gildii. Ma dość dużą wiedzę na temat Magicznego Świata. Jest bardzo bystry i zuchwały.

HistoriaEdytuj

Kilka lat temu, zanim Smile się wykluł z jaja, został zabrany zdala od swoim rodziców, przez królową Extalii, Shagotte. Miał on wykonać plan zabicia Smoczego Zabójcy, choć faktycznie został wysłany na Ziemię wraz z jajami setki innych Exceedów, aby uniknąć w przyszłości katastrofy, jaka miała mieć miejsce w Edolas. Hidari znalazł jajo Smile'go w Lesie. Chłopiec wziął go następnie do Gildii, gdzie on i przyjaciele codziennie wysiadywali jajo. Pewnego dnia jajo położono na podłogę w gildii i wtedy jajo zaczęło pękać, po czym wykluł się z niego mały zielony kot z parą skrzydeł. Hidari widząc jak ten się uśmiecha dał mu na imię Smile.

Aera (翼 Tsubasa): Smile dysponuje (jak każdy członek jego rasy) parą białych, anielskich skrzydeł. jednakże jego magia niesie za sobą pewne ograniczenia: Smile nie może przenosić więcej niż jedną osobę, a czas trwania skrzydeł jest ograniczony. Dopiero później może przenosić więcej osób i czas trwania skrzydeł się wydłuża.

CiekawostkiEdytuj

CytatyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki