FANDOM

200xp
Thidin Shiwa
Kanji

土地 紫波町

Wymowa

Thidin Shiwa

Inaczej zwany

Star:4

Charakterystyka
Rasa

człowiek, mag

Płeć

Mężczyzna.png mężczyzna

Wiek

16 lat

Wzrost

173 cm

Waga

62

Grupa Krwi

Rh-

Cechy dodatkowe

dwukolorowe oczy

Status profesjonalny
Lokalizacja Znaku Gildii

prawe ramie

Drużyna

Seven Sins

Magia
Magia

Magia Piaskowego Zabójcy Smoków

Thidin Shiwa - jest czwartym pod względem siły magiem w Star Breakers. Potrafi władać piaskiem. Jest bardzo utalnentowany, trudno mu dorównać.

WyglądEdytuj

Thidin ma różnokolorowe oczy i blond włosy. Jest średniego wzrostu, ubiera najczęściej zielono biały mundurek szkolny, krawat, marynarkę, spodnie i białą koszulę. Nie nosi butów, ani skarpetek, chodzi boso. Często można go zobaczyć palącego papierosa.

OsobowośćEdytuj

Thidin jest pewny siebie i zboczony, czym denerwuje Mai, ponieważ często wpatruje się w dziewczyny z dużymi biustami. Rywalizuje on z Dantem, zazwyczaj ich rywalizacja kończy się jego porażką lub remisem.

HistoriaEdytuj

Wiadomo że pochodzi on z kraju pustynnego, bardzo bogatego z powodu licznych "złotych" magów. Jego ojciec władca kraju nigdy nie miał dla niego czasu, a matka Thidina umarła niedługo po jego narodzinach, przez co również jest on jedynakiem. Opiekowała się nim słóżba, ucząc go etykiety, kotrolowania magii, różnych języków i ekonomii, kiedyś prechadzając się po katakumbach zamku znalazł tam odpoczuwającego w chłodnym miejscu gigantycznego smoka. Smok i Thidin zaprzyjaźnili się, po czym smok postanowił zaopiekować się chłopcem w wolnej chwili(gdy Thidin nie jest zajęty), nauczył on go również swojej magii. Przyczyny i okoliczności przyłączenia się Thidina do gildii są nieznane.

Specjalista walki wręcz - jego magia powoduje że jest on wyjątkowo sprawny w walce wręcz. Nie jest on tak wyspecjalizowany jak Rei czy Maia ale ale podrzędnym magom z mrocznych gildii jest w stanie przyłożyć bez używania magii.

Zwiększona wytrzymałość - jego mistrzem, trenerem był smok. Przez rygorystyczny trening jego wytrzymałość jest na wyjątkowo wysokim poziomie.

Zwiększona siła - Bycie trenowanym przez smoka sprawiło u niego przyrost siły do nadludzkiego poziomu.

Magia Piaskowego Zabójcy Smoków - jest to magia dzięki której Thidin potrafi  przekształcić części swojego ciała jak i ogany na te Piaskowego Smoka. Dzięki tej magii można tworzyć mury, piaskowe pułapki, można również pokryć swoje ciało piaskiem.

Light Écriture (fr. Świeltne Pismo) - jest to Magia Caster. Polega ona na pisaniu run, runy napisane dają różne efekty, tworzą  skrzydła, ból, leczą, przyspieszają, wzmacniają, zmieniają wygląd używkonika, powstrzymują, blokują i tym pdobne.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego imię, Thidin z tajskiego oznacza ziemię.
  • Smok który nauczył go swojej magii był jego ojcem zastępczym(opiekunką) , gdyż jego prawdziwy ojciec nigdy nie miał dla niego czasu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki