FANDOM

TrollyExceed
Trolly
Kanji

トロリー

Wymowa

Tororī

Charakterystyka
Rasa

Exceed

Płeć

Mężczyzna Mężczyzna

Wiek

7

Kolor Włosów

Czarno-szare futro

Kolor Oczu

czarne

Status profesjonalny
Przynależność

Dragon Tale

Lokalizacja Znaku Gildii

Plecy

Drużyna

???

Partner/zy

Matsu Sharp

Bazy Operacyjne

Budynek Gildii Dragon Tale

Status personalny
Statut

Aktywny

Krewni

Matsu Sharp - najlepszy przyjaciel, towarzysz i przybrany brat

Magia
Magia

Aera

Trolly (トロリー, Tororī) jest Exceedem pochodzącym z Extalii. Jest towarzyszem, najlepszym przyjacielem i przybranym bratem Matsu Sharpa.

Wygląd Edytuj

Trolly jest Exceedem, czyli stworzeniem wyglądającym jak humanoidalny kot. Jest to Exceed o czarno-szarym futrze przy czym szare są "pyszczek", łapy i plama na brzuchu, a reszta jest czarna. Jedynym elementem ubioru, który nosi na sobie Trolly, jest fioletowawa kamizelka z trzema guzikami. Jego łapy są identycznie zbudowane jak te, u ziemskich kotów, lecz mimo braku kciuków nie ma problemu z trzymaniem przedmiotów.

Osobowość Edytuj

Jak wskazuje imię tego Exceeda, Trolly ma charakter żartownisia - często lubi się innym psocić i walić śmieszne teksty, przez co wychodzi na mistrza ciętej riposty. Mocno odbiera emocje z otoczenia - gdy wszyscy na wokoło łapią doła, to Trolly również. Najbardziej obawia się straty przyjaciół, Matsu w szczególności.

Historia Edytuj

Trolly jest synem jednej z extaliańskich rodzin arystokratycznych, z której "sztab" królowej zabrał jajo, po czym wysłał na Ziemię wraz z "rówieśnikami". Matsu znalazł jajo Trolly'ego podczas treningu w górach niepodal Urbem (miało to miejsce rok po zniknięciu Sandusa, w X778, kilka miesięcy po dołączeniu Matsu do Dragon Tale), po czym zaczął przez kilka dni wysiadywać je w swoim domu niepodal centrum miasta, a następstwem wysiadania jaja było wyklucie się czarno-szarego kota, który został nazwany Trolly, ze względu na to, że zaraz po wykluciu spłatał małego figla. Miesiąc później nauczył się już mowy ludzkiej, z czego bardzo spodobało mu się słowo "Aye" i "Trololo".

Magia i Umiejętności Edytuj

Aera (翼 Tsubasa): Trolly, tak jak inne Exceedy, posiada parę anielskich skrzydeł, które umożliwiają mu latanie i przenoszenie maksymalnie jednej osoby. Magia Aera w przypadku Trolly'ego przestaje działać dopiero wtedy, gdy Trolly wyczerpie zapas magicznej mocy. Exceed ten jednak posiada nadprzyrodzone zdolności - jest o wiele szybszy niż inni przedstawiciele tego gatunku.

  • Atak Maksymalnej Prędkości x3 - Trolly rozpędza się do maksymalnej prędkości i uderza głową w cel. Prędkość osiągana przez tego Exceeda jest 3 razy większa niż u innych.
  • Prąd Strumieniowy - Trolly może posłać na przeciwników bardzo porywisty wiatr (ponad 200 km/h), który nie zadaje obrażeń, ale odrzuca przeciwników na dużą odległość
  • Ponaddźwiękowy Lot - Trolly przemieszcza się z prędkością większą niż dźwięk, lecz kosztuje go to więcej magicznej mocy.

CiekawostkiEdytuj

  • Trolly wyglądem przypomina Lectora, Exceeda Stinga, mistrza Sabertooth.
  • Jest jednym z najstarszych Exceedów z tych wyklutych na Ziemi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki