FANDOM

300xp
Ulrich Hellstein
Kanji

ウルリッヒ 地獄スタイン

Wymowa

Ururihhi Jigokusutain

Inaczej zwany

Star:1

Charakterystyka
Rasa

człowiek, Mag

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

17

Wzrost

173 cm

Waga

59

Urodzony

1 wrześeń

Kolor Włosów

białe

Kolor Oczu

złote

Grupa Krwi

Rh+

Cechy dodatkowe

Dodawanie do swoich zdań angielskich słówek takich jak "Nice" czy "Very Good"

Status profesjonalny
Lokalizacja Znaku Gildii

język

Magia
Magia

Magia Światła Tytan Telekineza

Ulrich Hellstein - jest on najsilniejszym magiem, jak i magiem klasy "S" w gildii Star Breakers z wyjątkiem Mistrza gildii. Jest podstępny i nie wolno mu ufać. Udaje miłego chcąc dojść do swoich celów.

WyglądEdytuj

Jest mlodym człowiekiem, o śnieżnobiałych włosach i złoto żółtych oczach. Ubiera się on zazwyczaj w proste niewyróżniające się ubrania, choć czasem potrafi zaskoczyć i założyć coś niespodzielwanego.

OsobowośćEdytuj

Jest on wyjątkowo podstępny i przebiegły, nie wolno mu ufać. Zawsze knuje jakieś plany i podstępności na boku. Ma nawyk do dawania ksywek ludziom najczęściej będącymi zlepkiem angielskich słówek, samych słówek też nie szczędzi w swoich wypowiedziach.

Mistrz strategii i taktyki: jego podstępność u przebiegłość jest tak duża że potrafi tak zagadać przeciwnika by ten przestał wierzyć w towarzyszy czy w samego siebie, mają o nim znikome informacji.

Zwiększona Wytrzymałość :  Jest w stanie wytrzymać dużo więcej niż zwykły człowiek, uderzenia pięściami czy nogami nie robi na nim wrażenia.

Zwiększona siła: Potrafi on z łatwością oprzeć się atakom pięściami przeciwnika walcząc gołymi pięściami.

Magia Światła  (光の魔法, Hikari no Mahō) to Magia Caster, wykorzystująca element światła do walki.Ulrich dzięki tej magii jest w stanie, tworzyć broń oraz promienie ze światła, jest w stanie również zwiększyć swoją prędkość do prędkości śwatła jak i tworzyć świetlne klony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki