FANDOM

Yitei (Yitei) - zwierzątko-partner Thanva Shogi. Jest psem rasy mieszanej. Uwielbia posługiwać się bronią, tak samo jak jego partner, przez co sam skonstruował swoją broń, Nemezisa. Umie mówić.

WyglądEdytuj

Indeks

Yitei w pełnym wyposażeniu

Zewnętrzny
Edytuj

Yitei z wyglądu przypomina po części buldoga, jednakże jest on zbyt napakowany, by móc nim być. Ma czarne ślepia, wysunęty nos i duże fałdy na policzkach. Cała sierść Yitei'ego jest w jednym kolorze szarym. Ma on też długie, spiczaste uszy, zazwyczaj jednak zasłonięte hełmem. Jego ogon jest krótki, z racji czego często przykryty jest dalszą częścią wyposażenia. Jego sprzęt, Psia Zbroja, ma kolor zielony, imitujący moro.

WewnętrznyEdytuj

Pies pełen jest poczucia humoru, aczkolwiek wyjątkowo perfidnego. Jest jeszcze bardziej cięty w języku, niż jego partner, prócz tego jeszcze zawsze docina faktem, iż jest on psem. Mimo tego, jest on bardzo serdeczny i przyjazny, wyjątkowo towarzyski i skory do zabaw. W walce działa wraz z wyznaczonym planem jego partnera, Thanva, lubi jednak dociąć się do wielu momentów. Często przyjmuje zadania sam; lubi działać na własną rękę.

InneEdytuj

HobbyEdytuj

Największym hobby Yitei'ego jest broń, zarówno bliska, jak i dalekosiężna. Preferuje on jednak broń dalekosiężną, najlepiej masowego rażenia, jak wyrzutnie granatów, czy działa artyleryjne. Prócz tego uwielbia on strategie wojenne, bitwy, oraz wojnę.

MarzeniaEdytuj

Szczytem marzeń Yitei'ego jest stać się pierwszym psem-generałem i wygrać jakąś wojnę.

RelacjeEdytuj

Yitei jest przyjacielski do każdego, nawet do jego wrogów. Jak sam mawia, "nikt nie powiedział, że nie można rozstrzelać ze złości przyjaciela". Aczkolwiek, jego najlepszym kompanem z Drużyny Ognia, zaraz po jego partnerze, jest Adrian Shane,

HistoriaEdytuj

Nikt nie zna dziejów Yitei'ego. Wiadomo o nim jest tyle, że ma obecnie 7 lat, a jego rodzice pomarli, po czym wychowywała go jakaś tam durnowata magiczka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki